וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגודים נמשכים

זאב אברהמי

16.12.2009 / 11:21

דאלאס מוצאת דרכים להפסיד, ניו אורלינס מוצאת דרכים לנצח, ולקראת המשחק ביניהן, אברהמי סוגר מחזור עם מבט קדימה

1. הנה אלטרנטיבה לסופרבול, משחק שיגמד את הסופרבול לממדים של אליפות ברמודה בסקווש: יוסטון נגד סן פרנסיסקו, אחרי שברור לשתי הקבוצות שהעונה שלהן נגמרה.

2. מתעורר חשד מסוים, לאור המשחק האחרון ולאור השימוש המתגבר במייקל ויק, שהאליפות ה-NFC תעבור בציר פילדלפיה. אני לא זוכר שלאנדי ריד עמדו אי פעם כלים התקפיים כמו השנה.

3. תשבץ היגיון: אם הפונצ'ו והסומבררו של צ'אד אוצ'וסינקו שווים 30 אלף דולר בקנסות, כמה שווה הביקורת של ריק אדלמן, שטען לשיבוץ מוטה של ה-NBA (ארבעה סטים של ערב אחרי ערב ליוסטון בשבועיים הקרובים)? מאתיים אלף?

4. הנה מתחיל הויכוח השנתי באינדיאנפוליס: לתת להם לנוח או לרוץ למאזן מושלם. מצד אחד, מאתיס ופריני נופלים מהרגליים (מאנינג ישחק כדי להבטיח של רצף המשחקים שלו), מצד שני חופשה של חודש שלם בספורט אינטנסיבי כמו פוטבול? זה לא עבד בעבר, אבל זו לא הסיבה היחידה שבגללה הקולטס חייבים לשחק בהרכב החזק ביותר (וזה גם לא האינטגריטי כלפי שאר המעורבות במאבק על הפלייאוף).

5. אם מישהו היה צריך הדגשה מדוע פייטון מאנינג הוא שחקן העונה, ובפער של אוקיינוס מהדולקים אחריו, בא המשחק נגד דנבר ונתן את ההדגש הזה. דנבר שלטה במשחק הזה לחלוטין במשך 50 הדקות האחרונות, ברנדון מרשל שבר שיאי תפיסה, קייל אורטון זרק בשלב מסויים 12 מ-13, ההגנה חטפה את מאנינג והחזיקה את התקפת הקולטס לזמן מינימלי על המגרש. הבעיה הייתה שדנבר עשתה את כל הדברים הללו בפיגור של 21 נקודות. זה הסיפור של מאנינג השנה.

6. אבל אם אתם אוהדי הקולטס, מדובר במשחק שהדליק הרבה נורות אזהרה בפלייאוף, במיוחד לקבוצה שמתקשה במשחק הפלייאוף הראשון שלה. לפי המצב עכשיו, אינדאנפוליס תפגוש כנראה את דנבר או ניו אינגלנד בסיבוב השני ואחר כך כנראה את סן דייגו. דנבר שמה זכוכית מגדלת על כל החורים בהגנה של אינדיאנפוליס. בגלל זה אסור להם לנוח.

7. בלי רוני בראון, בלי צ'אד פנינגטון, בלי אף שם בעמדת התופס. מיאמי ניצחה את ניו אינגלנד ובג'קסונוויל ועדיין מועמדת לעלות לפלייאוף, אחרי פתיחת עונה של שלושה הפסדים.

8. בכל שבוע ניו אורלינס מוצאת איזו דרך חדשה לנצח.

9. בכל שבוע דאלאס מוצאת דרך חדשה להפסיד (ארבע פעמים מקו היארד וארבע פעמים הקאובויס הלכו על ריצה-גלישה לאחור של מריון ברבר. מקורי).


10. ביום שבת בסופרדום: ניו אורלינס-דאלאס.

11. מישהו מוכן לעשות סוף לטירוף של ללכת על שתי נקודות אחרי טאצ'דאון ברבע השני כדי לצמצם את התוצאה להפרש של שני טאצ'דאונים? ההיגיון המתמטי המטורף הזה מתנפץ שבוע אחרי שבוע ואף אחד לא שם לב.

12. האם רק שינוי של חוקת המשחק לפיו לכל קבוצה יינתנו רק שלושה דאונים להשגת עשרה יארדים, יגרום לביל בליצ'יק ללכת על דאון רביעי בתכיפות של נודניק?

13. השחקנים של קרוליינה טענו שרנדי מוס ויתר. טום בריידי צרח-ניחם את מוס ומוס נראה כמו זומבי, אפילו בליצ'יק יצא להגנה של התופס שלו. אני חושב שיש שם תערובת של חוסר תיאום מושלם עם בריידי, שגורם למוס להיות ממורמר וגם ההעפה מהאימון על ידי דמות אבהית כמו בליצ'יק שדיכאה את מוס, שחקן של מצבי רוח שניזון מאהבה.

אבל אני מזהה כאן טרנד. מוס בדכאון, טרל אוואנס צריך להודות לג'יי קאטלר שלקח ממנו את תואר ההעברה הגרועה של העונה, פלקסיקו בורס בכלא, בריילון אדוארדס ממשיך להפיל כדורים, סטיב סמית נעלם ואנדרה ג'ונסון הוא יצור מעולם אחר. אני חושב שאפשר לקבוע בודאות שדור הדיוות בעולם התופסים-אתלטים אלוהיים עם תסביך גדלות-נעלם לחלוטין. אני חושב שהפריחה של מיילס אוסטין אחרי העזיבה של אואנס או מצב התפיסות באינדיאנפוליס לאחר הפרישה של מרווין הריסון מדגישה את זה. יותר מכך, אני חושב שההצלחה במשחק האווירי של חמש הקבוצות המובילות בליגה (ניו אורלינס, אינדיאנפוליס, מיניסוטה, סן דייגו ופילדלפיה) מוכיחה שעדיף לפזר כשרון טוב מאוד בעמדות הרסיברים (זוהי גם העמדה שבה הכי קל למצוא כישרונות בתחתית הדראפט), על פני תופס על אחד ורשימה של תופסים שתופסים את השאריות. אין בסן דייגו או בניו אורלינס תופס אחד שבאמת אפשר לשמור אותו באחד על אחד. מדובר במצב בלתי אפשרי להגנה.

14. מילה טובה לווס וולקר. בלעדיו הפטריוטס היום במאזן של חמישה ניצחונות. איזה מנוע.

15. מייק סינגלטרי חייב להיות ברשימה הסופית של המועמדים למאמן העונה. איבודי הכדור של אריזונה אתמול, בחלקם, היו פרי אימון של הגנת סן פרנסיסקו. אבל הוא שם בעיקר כי הוא הוציא את ורנון דיוויס מהקבר (שסינגלטרי עזר לכרות), והפך אותו לאחד הטייט אנדס המסוכנים בליגה, כי אלכס סמית נראה פתאום לגיטימי וכי אף אחד לא סיפר למייקל קראבטרי שהוא התחיל את העונה ממש מאוחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully