וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בכיר בהפועל פ"ת יזם את הגשת התלונה

16.12.2009 / 17:03

המשטרה בודקת חשד לפיו האפסנאי פעל בשליחות של בכיר במועדון. הוסרו ההגבלות על לוי, צפריר וצברי מצד המשטרה

פרשת ביום הפריצה במגרש האימונים של הפועל פתח תקוה מסתעפת. הבוקר (רביעי) נודע כי המשטרה בודקת חשד לפיו אפסנאי הקבוצה, שנחקר במשטרה בנוגע לחשדות לפיו אנשי המועדון ביימו פריצה למחסנים על מנת שלא להיענש על ידי ההתאחדות משום שהמדים החדשים של הקבוצה לא היו תקניים, קיבל הוראה מפורשת מאחד מבכירי הפועל פתח תקוה להתלונן במשטרה.

במשטרה בדקו את החשד לפיו אותו בכיר הוא זה שיזם את התלונה במשטרה ועל מנת להתחמק מעונש מצד ההתאחדות, הורה לאפסנאי להתלונן ולקחת את האשמה. כזכור, אתמול הוציאה המשטרה צו למנכ"ל אפי צפריר, למנהל עופר צברי וליו"ר דני לוי לפיו לא יוכלו להגיע למשחקי הקבוצה ולאימונים למשך 10 ימים, אך אחר הצהריים הודיעה המשטרה על סיום חקירתה בפרשייה (שזכתה לכינוי המשטרתי "בגדי המלך החדשים"), ולאור זאת הוסרו המגבלות על צפריר, צברי ולוי. מהמשטרה נמסר כי בימים הקרובים תגובש המלצה בנוגע להמשך ההליך הפלילי בנושא.

צפריר נחקר היום שוב במשטרה ומסר בתגובה: "במשטרה הודיעו לי כי הצו קוצר וככל הנראה נוכל להגיע למשחק נגד מכבי נתניה בשבת, יחד עם שאר אנשי הצוות". היו"ר דני לוי יצא לחופשה מתכוננת באיים הקאריביים ומסר בתגובה: "בכל מקרה, לא יהיה בארץ, אבל בלי קשר לא נאסר עליי ליטול חלק באימונים או במשחקי הפועל פתח תקוה".

הפועל פתח תקוה תקיים הערב מסיבת עיתונאים, בה אמור בין היתר אלי מחפוד להיות מוצג כמאמן הקבוצה. מחפוד יחתום על החוזה באופן רשמי הערב. כזכור, אתמול סיכם המאמן את תנאיו בקבוצה עד סיום עונת 2010/11.

אוהדי הקבוצה במכתב להתאחדות: בדקו כשרותו של דני לוי

ואם חשבתם שפרשת ביום הפריצה במגרשי האימונים של הפועל פתח תקוה הספיקה לאנשי הקבוצה, כנראה שטעיתם. לאחר שהתברר כי אפסנאי הקבוצה שנחשב במשטרה טען במשטרה כי קיבל הוראה מפורשת אחד הבכירים להתלונן במשטרה, הבוקר (רביעי) הגיש איגוד אוהדי הקבוצה פניה לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בבקשה לבדוק האם דני לוי, שהורשה בעבירת תקיפה והיזק בזדון בשנת 2005, יכול לכהן כיו"ר העמותה. כזכור, בחודש יולי פורסם בוואלה! ספורט כי בהתאחדות לכדורגל יעמידו בפני בית הדין העליון של ההתאחדות את נושא מינויו של דני לוי ליו"ר עמותת הפועל פ"ת, זאת בעקבות עבירות בהן הורשע ועל ההתאחדות לקבוע האם יש בהן קלון (להן יש תוקף לשבע שנים).

היועץ המשפטי של ההתאחדות, משה אביבי, הסביר אז כי "מבלי להתייחס באופן פרטני, דני לוי, כל אדם שמבקש להתמנות לתפקיד רשמי בקבוצה כדורגל, והורשע בעבירה, צריך לעבור את אישור בית הדין העליון. אם בית הדין מחליט שהעבירה שעבר אינה מאפשרת את מינויו הוא פוסל אותו".

הפניה של איגוד האוהדים הופנתה לתובע ההתאחדות עו"ד שלום אבן עזרא, היועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד משה אביבי, יו"ר ההתאחדות אבי לוזון ומנכ"ל ההתאחדות עו"ד אורי שילה. לדברי האוהדים, "התלונה אשר שוגרה היום כלפי העבירות אשר ביצע לכאורה דני לוי הם רק יריית הפתיחה של מאבקם של אוהדי הפועל פתח-תקוה לשחרור הקבוצה מידי 'העמותה לניהול כדורגל בפתח-תקוה'".

עדכון ראשון: 11:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully