וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: משלושה להוציא אחד

16.12.2009 / 10:47

לאינדיאנפוליס נותרו שלושה משחקים לעונה מושלמת, ג'קסונוויל תנסה להפריע (ו', 3:20). הולמגרן בשיחות עם קליבלנד

שלושה משחקים נותרו לאינדיאנפוליס קולטס (0:13) כדי לסגור עונה מושלמת. לפנות בוקר שישי (3:20, אין שידור) יתארחו הפרסות אצל ג'קסונוויל (6:7) כשמלבד המטרה הזו הם רוצים להגשים עוד יעד ולהמשיך את רצף הניצחונות בעונה הרגילה, שיא שאותו שברו והעמידו על 22 עם הניצחון האחרון על דנבר. הג'אגוארס נכנעו בארבעה מחמשת המפגשים האחרונים, אבל תמיד יודעים לעשות חיים קשים ליריבה מבית ה-AFC דרום. למשחק יש משמעות מיוחדת גם מבחינתם, משום שהפסד ירחיק אותם מכרטיס הוויילד קארד. התחזית שלנו: הפתעה וניצחון לג'קסונוויל.

מייק הולמגרן הגיע לשיחות בקליבלנד, שמייעדת לו את תפקיד המנהל המקצועי של הקבוצה, בדומה לתפקיד של ביל פארסלס במיאמי. הולמגרן נפגש עם בעלי הבראונס רנדי לרנר, ואמר כי הוא מקווה שעתידו יובהר עד חג המולד בשבוע הבא.

קלינטון פורטיס, הרץ של וושינגטון שאמר בשבוע שעבר כי ישקול לפרוש מפוטבול, משנה את הטון. פורטיס הופיע באירוע צדקה ואמר כי הוא לא חושב שזעזוע המוח האחרון מהווה עבורו את סיום הקריירה. דמרקוס וור, שנפצע בהפסד דאלאס לסן דייגו ביום ראשון, מתאושש ועשוי לשחק מול ניו אורלינס בהתמודדות בין שבת לראשון. לארי פיצג'רלד, התופס של אריזונה שנפצע בברכו במשחק ההפסד לסן פרנסיסקו, עבר בדיקת MRI וכרגע לא ברור אם ישחק מול דטרויט ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully