וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בני יהודה מוכיחה את עצמה בכל שבת"

16.12.2009 / 10:32

מאמן מכבי חיפה מוכן למפגש מול הזהובים. באשר לחיזוק אפשרי בינואר: "נעשה הכל כדי להשתדרג במאבק האליפות"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

לאחר ההפסד חסר המשמעות אמש (שלישי) למכבי פתח תקוה, מכבי חיפה ערכה הבוקר אימון נוסף לקראת משחק הליגה המעניין ביום ראשון מול בני יהודה. בינתיים, האווירה לקראת הדרבי ממשיכה להתחמם, כשהבוקר רוססו במתחם האימונים בנשר כתובות נאצה, ככל הנראה על ידי אוהדי הפועל חיפה. בין היתר נכתב "יניב קטן מת", "אדולף שחר", "לא נשכח ולא נסלח, את הקופים הירוקים נרצח". יש לציין כי רק אתמול רוססו כתובות נאצה לכאורה על ידי אוהדי מכבי חיפה בגנות רובי שפירא ז"ל, הפועל חיפה וערן לוי. גורמים בקרב האלופה העריכו כי מדובר באקט של נקמה מצד אוהדי הפועל חיפה, והבהירו כי גם הפעם הם מגנים אלימות מכל סוג שהוא. עובדי המקום הגיעו כדי למחוק את הכתובות.

דובר המועדון דודו בזק מסר בתגובה: "לפני שאתייחס למקרה הספציפי והמקרה של אתמול, אני רוצה לומר שהעניין הזה מתחיל לחרוג מפרופורציות. התקשורת צריכה להפסיק לתת במה לאותם פרחחים, אלה אנשים שהורסים את הכדורגל. החוליגניזם הזה לא שווה פרסום. אלה שני מקרים שאינם מייצגים את המועדונים. ישנם מספר אנשים, כנראה משני המועדונים, שהחליטו לקבוע את סדר היום של הכדורגל אבל המרקם בין המועדונים מצוין. אותם חוליגנים לא יהרסו את עיר הכדורגל מספר אחת בארץ. אני קורא לכולם להוקיע את הנגע הזר והרע, מדובר ביריבות ספורטיבית בלבד".

עוד לפני הדרבי, מאמן הקבוצה, אלישע לוי, נשמע נחוש לקראת ההתמודדות. "המשחק הזה הוא נגד בני יהודה ולא נגד אלירן עטר. אנחנו חוזרים הביתה עם משחק טוב ומעניין, אני מקווה שנדע לשמור על מאזן מושלם בבית וננצח את המשחק הזה. בני יהודה קבוצה מצוינת שמוכיחה את עצמה בכל שבת, גם אנחנו קבוצה טובה ואין ספק שיהיה קשה. מקווה שנדע לנצח".

באשר לחיזוק אפשרי של הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב בינואר, אמר המאמן: "עולים כל מיני שמות לגבי חיזוק הקבוצה. יש לנו סגל מצוין ואנחנו תמיד עוקבים אחרי שחקנים. נקודתית, אם נצטרך שחקן כזה או אחר נצרף. אני לא יודע באשר לשם רלוונטי, אך נעשה הכל כדי להביא שדרוג למאבק שלנו על האליפות. כשמדברים על חיזוק אחד הדברים החשובים שבהם אנחנו נוהגים הוא המטרה לשמור על איזון בקבוצה, כלומר, שחקנים טובים מקצועית שמתאימים למרקם הקבוצתי. כמובן שיש לנו עדיפות לשחקני בית, ויש לנו עוד זמן עד ינואר".

באשר לטיאגו דוטרה המאכזב, שעשוי להיות משוחרר בינואר, אמר לוי: "הוא שחקן טוב והוכיח את זה בכל פעם שנגע בכדור. נכון שזה לא קרה הרבה, כי לא היה לו רצף בגלל יותר מדי פציעות, אבל שחקן הנבחרת הצעירה של ברזיל לא יכול להיות רע. הוא לא הצלחה ולא כישלון, במדדים של שחקנים צעירים בכל העולם צריך סבלנות. אי אפשר לאמוד את זה בצורה של הצלחה או כישלון. בינואר נחליט אם צריך לוותר על שחקן כזה או אחר, אי אפשר להשוות אותו לשחקנים כמו ג'ון קולמה, שהצליחו בחו"ל. הוא בן 19, וצריך זמן".

לבסוף התייחס לוי גם לולדימיר דבאלישווילי, שנמצא בתקופה בינונית בזמן האחרון. "אם נסתכל על הנתונים עד עכשיו, מדובר בהצלחה גדולה מאוד. הוא עזר לנו להגיע לליגת האלופות והוא שחקן טוב ומשמעותי. הוא טוב גם אם הוא קצת עייף או פצוע. נכון שבתקופה האחרונה הוא קצת פחות טוב, אבל לשחקני כדורגל יש תקופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully