וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגייאר: "אני בעלי בית"ר". פרקליטו: "הדרך לא סלולה"

דור בלך

15.12.2009 / 19:05

הספונסר של בית"ר ירושלים יצא בהצהרה חגיגית, אבל פרקליטו, איתן גבאי, נשמע צונן הרבה יותר: "אי אפשר להתעלם מהנושים"

ספונסר בית"ר ירושלים גומא אגייאר החליט לצאת הערב (רביעי) בהצהרה חגיגית - "החל מהיום אני הבעלים של הקבוצה", הודיע המיליארדר הברזילאי. "נפגשתי עם אחד מהנושים של ארקדי גאידמק והוא הסכים להסיר את העיקולים מעל הקבוצה, כך שלמעשה החל מהיום הקבוצה חזרה לידי האוהדים שלה ולידי. יותר אין עוד בעלים לקבוצה חוץ ממני וכך יהיה הרבה יותר פשוט לנהל את הקבוצה, ואני מבטיח לחזק אותה בינואר".

כזכור, בית"ר מעוקלת במקביל לארבעה גורמים - יוסף טרויום, קבוצת קיטאל, לוי קושניר ואורי שני, כך שאפילו אם אכן הסכים אחד מהם להסיר את העיקול, מה שיצריך הליך משפטי שייקח זמן מה, הקבוצה עדיין לא תוכל לעבור לידיו של אגייאר ללא הסכמת היתר. "הם יודעים איפה אני נמצא ואיפה לפגוש אותי אם הם ירצו", אמר אגייאר. "בכל מקרה בהתאחדות יידעו על זה עוד מעט. דיברתי עם איציק קורנפיין ורק היום החלטתי לפתור את הפלונטר הזה. אף אחד לא צריך להיות המום מההכרזה שלי".

פרקליטו של אגייאר, עורך הדין איתן גבאי, הסביר לוואלה! ספורט כי "הדרך עדיין איננה סלולה, אבל אנחנו מנסים לעשות הכל לטובת בית"ר. אנחנו מעדיפים כרגע שלא לפרט עם איזה מהנושים נפגשנו כדי לא לפגוע בתהליך. ברור לנו שהסכמת אחד מהם לוותר לא תספיק כי כל אחד מארבעת הנושים הם כבדים ואי אפשר להתעלם מהם. אנחנו לוקחים הכל בחשבון ומקווים שבקרוב עניינים יסתדרו על הצד הטוב ביותר לטובת המועדון המפואר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully