וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני בונדר ייעדר עד חודש מהמגרשים

15.12.2009 / 18:27

מגן הפועל תל אביב סובל מקרע זעיר בשריר, קנדה המושמץ יתפוס את מקומו נגד המבורג. יבואה ומנטשאשווילי עשויים לפתוח

החשש בקרב אנשי הפועל תל אביב לגבי פציעתו של המגן הימני דני בונדר התאמת היום (שלישי), כאשר בבדיקת האולטראסאונד שנערכה לבונדר התגלה כי הוא אכן סובל מקרע זעיר בשריר הירך. בונדר, שסובל בשנים האחרונות מביש מזל בכל הקשור לפציעות, ייאלץ להיעדר מהמגרשים לתקופת זמן של עד כחודש, והוא כמובן יחמיץ את משחקה של הקבוצה ביום חמישי הקרוב נגד המבורג הגרמנית על ראשות בית 3 בליגה האירופית שייערך באצטדיון בלומפילד.

מי שיתפוס ככל הנראה את מקומו של בונדר במשחק הקרוב, וגם אולי בהמשך הדרך הוא עמרי קנדה. האחרון, ששמו נקשר לאחרונה בלא מעט פרשיות מחוץ למגרש, יקבל הזדמנות מהמאמן אלי גוטמן להוכיח את עצמו מחדש על הדשא, לאחר שבצוות המקצועי של הקבוצה הביעו אמון מלא בו, זאת לאחר שלפני מספר ימים ביקשו מספר שחקנים, ביניהם איתי שכטר, גילי ורמוט ודגלאס דה סילבה להדיח את קנדה מהקבוצה.

בתוך כך, האדומים ערכו הערב בבלומפילד אימון נוסף, שהיה סגור לתקשורת, לקראת המשחק נגד המבורג. גוטמן המשיך לתרגל את ההרכב, כאשר נראה כי החלוץ סמואל יבואה יקבל את הקרדיט בהתקפה ויחליף את מהראן לאלה. זוראב מנטשאשווילי יפתח כקשר אחורי במקום אביחי ידין המוצהב. ברביעי תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים ואת האימון המסכם. מי שכמו בונדר גם לא יהיה בסגל הוא המגן גל שיש, שמתח את שריר הירך האחורי, שיש אמור לחזור לאימונים ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully