וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי התנצל והוחזר לאימוני הפועל חיפה

15.12.2009 / 16:07

הקשר שהושעה בעקבות התנהגותו לאחר הניצחון על מכבי פ"ת התנצל והביא לסיום הפרשה. החלה מכירת הכרטיסים לדרבי

יממה לאחר שהשוה מאימונים, החליטה הפועל חיפה להחזיר את ערן לוי לאימונים. הקשר הושעה אתמול (שני) מאימונים בעקבות התנהגותו במשחק מול מכבי פתח תקוה (0:2). כזכור, השחקן שסופסל במשחק, התפרץ על מאמן הכושר אברי מונצ'ר והמנכ"ל אפרים גבאי בסיום. לרגע היה נראה כי הנהלת האדומים תעבור לסדר היום על המקרה, אך אתמול החליט גבאי להשעות את השחקן. היום, לאחר לחץ מכיוונו של הבעלים יואב כץ, לוי התנצל בפני הקבוצה והוחלט להשיבו לאימונים עם עונש קל של הזמנת הקבוצה למסעדה על חשבונו.

לקראת הדרבי החיפאי שייערך עוד כשבועיים האווירה הולכת ומתחממת. היום גילו במתחם קרית חיים כי אלמונים, ככל הנראה אוהדי מכבי חיפה, ריססו אתמול בלילה כתובת נאצה כנגד רובי שפירא ז"ל, שהתאבד לפני שמונה שנים והשבוע התקיימה אזכרה לזכרו. האדומים המומים מחילול כבוד המת, אבל כרגע לא רוצים להתסיס עוד לקראת הדרבי, אלא קוראים לסבלנות בין מחנאות האוהדים.

היום החלה מכירת הכרטיסים לדרבי. בהפועל חיפה מציינים כי האיצטדיון ייחצה לשניים, כשאוהדי מכבי חיפה יקבלו את היציעים 9-14 ואילו אוהדי הפועל חיפה את 1-5. יש לציין כי אוהד הפועל חיפה שיקנה כרטיס ליציעי מכבי או להיפך, יוצא מהמגרש על ידי המשטרה ולא יועבר ליציע אחר. ליציעים 6-8 עדיין לא הוקצו כרטיסים לאף קבוצה, וזאת תלוי בקצב מכירת הכרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully