וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש קבוצות מעוניינות בדייויד גומז

דור בלך

15.12.2009 / 13:29

נתניה ורעננה פתחו במו"מ עם בית"ר, שדורשת 100 אלף שקל דמי השאלה. גם הפועל פ"ת, הפועל עכו והפועל ת"א גיששו

על אף שבבית"ר ירושלים הוא בקושי זוכה להזדמנויות לשחק, דיוויד גומז הפך לאחד השמות המבוקשים ביותר בליגה לקראת חלון ההעברות שיפתח בינואר. מכבי נתניה, הפועל רעננה, הפועל פתח תקוה והפועל עכו מבקשות לשאול את השחקן עד לסיום העונה, כשהפועל תל אביב גיששה לגבי אפשרות לרכוש את החלוץ הברזילאי, ששיחק אשתקד בהפועל ירושלים.

עד כה, מכבי נתניה והפועל רעננה הן היחידות שנכנסו למשא ומתן, אך העלויות הכספיות - 100 אלף שקלים דמי השאלה, ושכר הגבוה מזה שהוא מרוויח בבית"ר, מהוות בעיה. ברעננה, נכון לעכשיו, לא מתכוונים לשלם סכומים כאלו, כשבנתניה מנסים להוריד את הדרישות של בית"ר. גורמים במועדון הירושלמי הבהירו כי לא יסכימו בכל מקרה להשאיל את גומז ללא תמורה הולמת.

בבית"ר מבינים כי יתכן ובחלון ההעברות הקרוב יתכן ויאבדו חלוץ או שניים. ברק יצחקי וטוטו תמוז עשויים לקבל פניות מקבוצות באירופה, וסוכנו של עמית בן שושן, דודו דהאן, שוהה כעת בבלגיה והבטיח בתחילת השבוע כי "יהיו התפתחויות לגבי יציאה של עמית לאירופה בינואר הקרוב". אם יעזבו אחד או שניים מהחלוצים, עניין השאלתו של גומז צפוי לרדת מהפרק.

אלירן דנין חזר היום לאימונים ויהיה כשיר למשחק מול הפועל ר"ג. כזכור, מי שמתופקד כמגן שמאלי, אבי ריקן, לא יוכל לשחק מול ר"ג עקב צבירת כרטיסים צהובים, ודנין צפוי למלא את מקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully