וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מסיללה: "בקיץ הוא יעזוב לאירופה"

15.12.2009 / 11:15

סוכנו של מגנה הדרום אפריקאי של מכבי חיפה: "יש לו הצעות מאנגליה וספרד". בקבוצה מגנים את כתובות הנאצה בקרית חיים

מגן מכבי חיפה, פיטר מסיללה, יעזוב את ישראל בתום העונה לקבוצה אירופית, כך סיפר היום (שלישי) סוכנו מייק מקאב בראיון לתקשורת הדרום אפריקאית. מקאב גילה כי לאחר ההופעות הטובות של המגן בליגת האלופות, קיבל פניות ממספר מועדונים וקבע: "אין ספק שהוא יעזוב לאירופה".

"בלי להזכיר שמות, אחרי ההופעות בליגת האלופות יש התעניינות רצינית מאנגליה וספרד. מסליילה הוא שחקן יוצא מן הכלל שיהיה בורג חשוב בנבחרת במונדיאל הקרוב", המשיך סוכן העל הדרום אפריקאי.

כזכור, כבר בקיץ נקשר שמו של המגן השמאלי למעבר לטוטנהאם ופולהאם לאחר ששני המועדונים הלונדוניים התלהבו מיכולתו בגביע הקונפדרציות. המעבר לא יצא אל הפועל, בין היתר בגלל העפלתה של חיפה לליגת האלופות.

במכבי חיפה הגיבו הבוקר בעקבות מספר כתובות נאצה, שרוססו בקריית חיים, לכאורה על ידי אוהדיה. כידוע, הדרבי החיפאי ייערך בעוד שבועיים. בין היתר נכתבו כתובות המגנות את הפועל חיפה, את החלוץ ערן לוי וכן את הנשיא לשעבר, רובי שפירא ז"ל. מחיפה נמסר בתגובה: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה מגנה ורואה בחומרה התנהגות זו. מדובר בפרחחים שאין אנו רואים בהם אוהדים שלנו, גם אם הם מחשיבים את עצמם ככאלה. אנו מוקיעים התנהגות זו וקוראים לשמירה על סובלנות וסלבנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully