וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: עדיין על גשר הזהב

15.12.2009 / 8:08

סן פרנסיסקו החזיקה את אריזונה קצר, עשתה עליה סוויפ עונתי עם ניצחון 9:24 והותירה לעצמה סיכוי מעשי לפלייאוף

סן פרנסיסקו (7:6) - אריזונה (5:8) 9:24

כמו שקורה לא אחת השנה, סן פרנסיסקו הראתה איזה פוטנציאל יש לה. בדרך כלל היא לא מממשת אותו, אבל כשההגנה מגיעה לשחק, קשה לניינרס להפסיד. אלכס סמית' מסר לשני טאצ'דאונים, פרנק גור היה מצוין עם 167 יארד וטאצ'דאון על הקרקע, אבל מי שעשה את ההבדל היו פטריק וויליס (תשעה תיקולים) והחברים, שכפו שבעה איבודים על הקרדינלס.

זה לא היה משחק שקורט וורנר ירצה לזכור. הקוורטרבק של אריזונה נחבט קשות וסיים עם 178 יארד ב-16 מ-29, ללא טאצ'דאון ועם שני איבודים אוויריים. בנוסף, וורנר שמט את הכדור פעמיים, כשאחד הפאמבלים הסתיים באיבוד. הוא לא היה לבד בעניין הזה, שכן ארבעה מחבריו, בהם שני הרצים טים הייטאוור וכריס ביני וולס, איבדו גם הם כדור בהשמטה כפויה.

אז מה עכשיו? לאריזונה עדיין יש יתרון בן שני משחקים, כששובר השוויון הוא של הניינרס, שטאטאו את הסדרה השנתית.

קצת חדשות מהליגה: שחקני קרוליינה אמרו לאחר ההפסד לפטריוטס כי רנדי מוס עשה שביתה איטלקית. מי שנחלץ להגנתו של מוס היה דווקא טום בריידי, שבמהלך המשחק צעק לא פעם על התופס, וכיוון בעיקר לכריס גאמבל: "היו הרבה מהלכים במשחק הזה שנעשו גם עליו. מוס הוא אחד התופסים הטובים של הליגה".

למרות שהפציעה של דמרקוס וור מדאלאס בהפסד לסן דייגו נראתה חמורה, הוא עשוי לשחק ביום ראשון נגד ניו אורלינס. מארק סאנצ'ז מהג'טס יחזור להתאמן, אבל עדיין לא ברור אם ישוב להרכב הקבוצה ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully