וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון לאקי לבוסטון, האלאדיי לפיליז

14.12.2009 / 22:32

יום של מגה-דילים ב-MLB: לאקי יעבור בדיקות ברד סוקס וצפוי לחתום, האלאדיי יועבר בטרייד מטורונטו, מאטסוי באיינג'לס

רוי האלאדיי עובר לפילדלפיה. המגיש המבוקש ביותר בבייסבול בחודשים האחרונים יגיע מטורונטו במסגרת טרייד שמערב שלוש קבוצות, כששחקן נוסף המעורב בטרייד הזה הוא... קליף לי, שבא מקליבלנד באמצע העונה ויעבור לסיאטל. להאלאדיי בן ה-32 148 ניצחונות ו-76 הפסדים בקריירה, עם ERA של 3.43. הבלו ג'ייז ניסו להעבירו כבר מאמצע העונה שעברה, כשפילדלפיה הייתה חזק על הכוונת אולם העסקה נפלה. בסופו של דבר, האלאדיי יגיע מקנדה לעיר האחווה.

לי הגיע באמצע העונה והפך לאס של הפיליז, אולם מסתבר שהיה פיתיון כדי להביא את האלאדיי. בכל מקרה, אם אכן יגיש בסיאטל יהווה פאנץ' 1-2 קטלני במיוחד עם האס של המארינרס, פליקס הרננדז. סיאטל התחזקה, כזכור, גם בשחקן הבסיס השלישי שון פיגינס ומאותתת על כוונות חזקות להשתלט על בית ה-AL מערב.

ג'ון לאקי, מגיש העילית הבכיר ביותר שנמצא בשוק החופשי בבייסבול, צפוי לחתום בבוסטון רד סוקס, אם יעבור את הבדיקות הרפואיות. לאקי בן ה-31 הגיע לסיכום עם הרד סוקס, אולם לא נראה שתצא הודעה רשמית עד יום שלישי בערב.

לאקי הגיש בלוס אנג'לס איינג'לס בשמונה עונותיו במייג'ור ליג, וסגר שם מאזן של 71:102 עם ERA של 3.81. בשנים האחרונות היה אחד המגישים המובילים בליגה, אולם פציעות חוזרות ונשנות גרמו לו להחמיץ חלקים גדולים מהעונה. נראה שהרפרנס של לאקי הוא חוזהו של איי ג'יי בארנט בניו יורק יאנקיז - 82 מיליון דולר לחמש שנים. הרד סוקס הגישו הצעה גם לטאלנט הקובאני, המגיש השמאלי בן ה-21 ארולדיס צ'פמן שנחשב בעל פוטנציאל גדול.

באנהיים, בינתיים, הגיעו לסיכום עם הידקי מאטסוי. לאחר הניסוי המוצלח שהיה לאיינג'לס עם אקס יאנקי אחר, בובי אבריו, המלאכים יחתימו את היפני, ששיחק בפסים בתור חובט ייעודי בעונה האחרונה על חוזה לשנה, במסגרתו ישתכר 6.5 מיליון דולר.

האם טקסס תחזור בה מעסקת מייק לואל? הריינג'רס יבחנו שוב את מצב בריאותו של שחקן הבסיס השלישי, והדגישו כי "שום דבר לא סגור". הבעיה היא בבוהן היד הימנית של לואל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully