וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: אבו סלאח קיבל גיבוי, אך מרגיש פגוע מהשחקנים

14.12.2009 / 20:01

יו"ר סכנין קיבל הבטחה מראש העיר, מאזן גנאים, לתמיכה כספית, אך ביקש לשקול את העניין בגלל יחסם של השחקנים

עתידו של יו"ר בני סכנין חסן אבו סלאח, שהתפטר אמש מתפקידו בקבוצה, עדיין אינו ברור, גם לאחר הפגישה שנערכה הערב (שני) בין אבו סאלח, הנהלת המועדון וראש עיריית סכנין, מאזן גנאים, כשגם חבר הכנסת, אחמד טיבי משתתף. אבו סאלח התנה בתחילה את התפטרותו בכך שהעירייה תהיה חייבת להעביר תקציב למועדון בכדי לרכוש חיזוק. היו"ר קיבל בפגישה את הגיבוי המלא מראש העיר, גנאים, שביקש ממנו לשוב לתפקידו, אך אבו סאלח ציין כי הוא מרגיש פגוע מהשחקנים במועדון, ולכן ייקח מספר ימים בכדי לשקול את העניין.

אגב, עד שיתברר אם אבו סלאח ישוב לקבוצה או לא החליטו במועדון לא לבחור יו"ר חדש, אם התפטרותו של סלאח תהיה ודאית אז ייבחר לו מחליף. בכל אופן, בסכנין אובדים עצות לאור המצב וחוששים כי אם לא תקבל הקבוצה את החיזוק הדרוש היא תנשור לליגה הלאומית בתום העונה. בקבוצה בוחנים כרגע חיזוק בדמותו של פיטר איג'ה, חלוץ בן 32, שאמור להגיע לארץ בימים הקרובים, ובמידה וירשים את אנשי הקבוצה, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום במועדון.

עם זאת, בקבוצה מרוצים מאוד מעבודתו של המאמן מרקו בלבול למרות ההפסד אתמול ולא תולים את האשמה בו אלא רק בשחקנים, ששוב נראו כבויים במשחק הפסד, כמו בתחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully