וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשו מי אמור לפתוח מול המבורג

14.12.2009 / 13:37

בונדר נפצע וקיים חשש לקרע בשריר רגלו, קנדה, ששחקנים ביקשו לזרוק, עשוי לעלות בהרכב. המשחק נגד עכו ב-29 לחודש

מגנה הימני של הפועל תל אביב דני בונדר נפצע היום (שני) באימון הקבוצה, וקיים חשש לקרע בשריר ברגלו. המגן יעבור ביום שלישי בדיקת אולטרסאונד לבירור חומרת מצב הפציעה. בכל אופן, בונדר לא נמצא כרגע בסגל הקבוצה למשחק נגד המבורג. מי שכנראה יפתח במקומו של בונדר, עמרי קנדה, אותו שחקן שהיה במרכזה של סערה השבוע, כשמספר שחקנים ביקשו לסלק אותו מהמועדון. צחוק הגורל.

כזכור, ביום חמישי הקרוב תארח הפועל, במסגרת המחזור השישי והאחרון של בית 3, את המבורג הגרמנית לקרב על ראשות הבית. האדומים צריכים ניצחון כדי להעפיל לפסגת הבית, לאחר שכבר הבטיחו את העלייה, כדי להיות בין המדורגות בהגרלה שתיערך ביום שישי השבוע. תיקו או הפסד ישאירם במקום השני.

על פי האימון שערכו האדומים, נראה כי הקשר זוראב מנטשאשווילי יחליף בקישור את אביחי ידין, שצבר שלושה כרטיסים צהובים ולא יוכל ליטול חלק במשחק. עוד עולה מהאימון כי החלוץ סמואל יבואה יפתח כנראה בהתקפה, אך בנושא זה המאמן אלי גוטמן עדיין לא החליט אם הוא מתכוון ללכת עם הגנאי או להמשיך עם מהראן לאלה.

משחקה של הפועל נגד הפועל עכו במחזור ה-13, שהיה אמור להיערך ביום שבת האחרון אך נדחה עקב תנאי המגרש שלא אפשרו לשחק, ייערך ב-29 לחודש דצמבר (יום שלישי) באצטדיון בנצרת עילית.

בתוך כך, העיתון הצרפתי, ל'אקיפ, מדווח היום כי המבורג מעוניינת כנראה בחלוץ באיירן מינכן מירוסלב קלוסה. האחרון, שלא מקבל מספיק זמן משחק בקבוצה של לואי ואן חאל, זקוק לדקות כדי להתברג בסגל נבחרת גרמניה לקראת המונדיאל שייערך בסוף השנה בדרום אפריקה. יצוין כי המבורג אף הביעה בעבר התעניינות בחלוצה של הפועל תל אביב, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully