וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל נבו: "לונדון 2012 נמצאת בעיקר בחלומות"

14.12.2009 / 13:23

נבחרת השחייה נחתה, ומדליסט הארד סבלני: "יש עוד אליפויות בדרך". המאמן ליאוניד קאופמן: "יש אופציה למדליה בלונדון"

איגוד השחייה

צילום וידאו: עוז מרון, עריכה: יאיר דניאל

גאה ומחויכת נחתה היום (שני) נבחרת השחייה של ישראל מאליפות אירופה בבריכות קצרות, שהתקיימה באיסטנבול. עם שלל של מדליית ארד אחת בה זכה גל נבו, ושישה מעמדי גמר אליהם הגיעו השחיינים, האליפות הוכתרה כהצלחה. "המדליה היא רק בונוס", אמר נבו, "קצת הופתעתי שזכיתי במדליה אבל כן ציפיתי לזה. כבר הייתי בגמר אליפות עולם. אני עוד לא מרגיש שאני שייך לרמה הכי גבוהה, אבל אני מדגדג אותה".

"לונדון 2012 נמצאת בעיקר בחלומות", הוסיף נבו, "בדרך יש את אליפות אירופה והמכללות ויש עוד אליפויות בדרך. האליפות בבודפשט היא המטרה הבאה. מה צריך כדי לחזור משם עם מדליה? נס. שההונגרים ישחו יותר לאט ואני יותר מהר".

עמית עברי, שסיימה במקום העשירי והארחון בגמר משחה ה-100 פרפר, היתה מרוצה מיכולתה באליפות. "הכוונה והמטרה הייתה להעפיל לגמרים", אמרה השחיינית, "זה מה שרציתי והייתי צריך לעשות כדי להתקדם. לאוניד אומר שהמטרה שלי היא להיות שחיינית אולימפית ואני מכוונת לשם. כדי להצליח בהונגריה צריך לעבוד קשה וזה מה שאני עושה ואוהבת. אני רוצה להמשיך ולהתקדם".

מאמן הנבחרת, לאוניד קאופמן: "עמדנו במטרה ושמרנו על הרמה אליה רצינו להגיע. שישה גמרים זה בהחלט לא רע, אני חושב שיש לנו אופציה לגמר אולימפי ולמדליה בלונדון. כדי להגיע לגמר ב-2012 גל צריך להתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully