וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם שביט לא יעבוד תחת מחפוד? שיתפטר"

14.12.2009 / 12:35

בהפועל פ"ת לא יילחמו על הישארותו של המאמן, ומחכים לפגישה בין מחפוד לנצרת. סיכום עקרוני עם אורי אוזן ואג'ידה

"ננסה לסגור את התנאים של מחפוד במהלך היום. ברור לנו שהוא לא יעבוד תחת שביט אלימלך. אם שביט לא יסכים לעבוד תחת מחפוד?! הוא יצטרך להחליט, או להמשיך כמאמן שני או להתפטר. מבחינתנו נכבד את החוזה שלו. ברור שטובת הפועל פתח תקוה מעל הכל". כך אמר גורם בהפועל פתח תקוה הבוקר (שני) בעקבות הסיכום הצפוי עם אלי מחפוד. בפתח תקוה שוחחו הבוקר שוב עם מחפוד, שהודיע כי הוא אמור להיפגש עם אחמד חילו ולסכם את תנאי עזיבתו מנצרת. "לא רוצה לסכם את מה שמגיע לי, רק לאחר מכן נוכל לשבת", הבהיר להם מחפוד. בנצרת לחוצים מאוד לסגור את תנאיו של מחפוד משום שעד אז ג'ון גריגורי לא יוכל לעמוד על הקווים. בפתח תקוה הבהירו כבר אתמול שאם מחפוד לא יסגור, הם יפנו לאופציית שאול דה צ'וקרל, שעדיין מקבל שכר מהמועדון.

המועדון הגיע לסיכום עקרוני עם המגן אורי אוזן ועם השוער הניגרי אוסטין אג'ידה, שאמור להצטרף בימים הקרובים לאימונים. הסיכום העקרוני עם אוזן הושג לאחר שבפתח תקוה הבהירו שיהיו מוכנים לשלם את שכרו באשדוד אם ישוחרר מקבוצתו הנוכחית. כפי שפורסם ביום ראשון שעבר, בפתח תקוה כבר שוחחו עם מ.ס אשדוד בנוגע למגן וביקשו לצרפו בחלון ההעברות הקרוב. גל חצור ותומר סיני מוכנים לממן גם את החתמת איליה יבוריאן והבוקר הואצו המהלכים להחתמתו. כזכור, ברשימת השמות נמצאים גם יוסי שבחון ויובל שפונגין, אך במקרה שאוזן יחתום, מה שצפוי לקרות, מועמדותו של האחרון תרד מהפרק. כי שפורסם אתמול, המגן ג'ורג' גברו נמצא גם הוא בסימן שאלה גדול ונשקלת האפשרות לשחררו אם יוחתם מגן שמאלי בכיר. אתמול פנה דני לוי לסוכנו של דימיטאר טלקיסקי, אך בקבוצה חלוקים בנוגע אליו.

פרסום השיחה בין שביט אלימלך לתומר סיני, שנזף במאמן על יכולת הקבוצה מול מכבי חיפה ("לא אקבל יכולת כזאת", "נתת חולצה לשחקנים שלא שווים ליגה א'"), הפך לשיחת היום בקרב השחקנים. אחד משחקני הקבוצה אמר אתמול: "הופתענו מאוד מהדברים. ברור שהחיצים יופנו למאמן, אבל גם לנו יש חלק לא קטן בנפילה. אנחנו צריכים שוער, שני מגנים, קשר וחלוץ. הפתרון הכי טוב הוא מאמן מנוסה יותר ושחקני רכש. יכול להיות שהכי טוב לשביט זה להשתפשף עוד קצת בליגת העל ואז להפוך למאמן בכיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully