וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הורתה, ספורט1 וערוץ 1 יחליפו ימי שידור

14.12.2009 / 11:40

בשל הקדמת המשחק בין חיפה לבני יהודה, שיועבר בערוץ 1, ליום ראשון, הוזז השידור בספורט1 בין הפועל ת"א לרעננה לשני

בעקבות הקדמת משחקן של מכבי חיפה ובני יהודה ליום ראשון, הורתה היום (שני) ההתאחדות לכדורגל לספורט1 ולערוץ 1 להחליף ביניהן את ימי השידור בליגת העל בכדורגל בשבוע הקרוב. יצוין כי אתמול (ראשון) שלחה ההתאחדות מכתב לצ'רלטון ובו נקבע כי המפגש בין הפועל תל אביב להפועל רעננה ייערך ביום ראשון ב-19:30, אולם הבוקר קיבלו בצ'רלטון הודעה אחרת, לפיה הועברה ההתמודדות ליום שני ולפיכך ישדרו את המשחק ביום זה.

בשבוע הבא הייתה אמורה מכבי חיפה לארח את בני יהודה בקריית אליעזר במשחק המרכזי של המחזור ביום שני, כאשר את המשחק אמור לשדר ערוץ 1, אלא שהכתומים ביקשו להקדים את המשחק ביממה, ליום ראשון, לאור יציאתו של חלוץ הקבוצה אלירן עטר לטקס הגאלה של פיפ"א לבחירת שער השנה בעולם. מה שאיפשר את הקדמת המשחק היה המאמץ של הערוץ הראשון להסדיר את לוח השידורים לטובת העניין. הבעיה העיקרית היתה שידור מתואם מראש ליום ראשון של הסרט התיעודי "טארב", שידור שהוזז בקושי רב ליום שני. בזכות הפתרון הזה אלירן עטר יוכל לצאת מיד בתום המשחק לטקס הגאלה של פיפ"א בציריך שבשוויץ.

כזכור, בעבר כבר נערכו חילופים בימי השידור, במחזור השמיני של הליגה, כאשר הדרבי התל אביבי הוזז ליום ראשון בעקבות יציאתה של הפועל לווינה למשחק בליגה האירופית נגד ראפיד, בעוד המשחק של הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד הועבר ליום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully