וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מעוניינת בכוכב המצרי?

14.12.2009 / 10:47

חלוץ וויגאן לשעבר, עאמר זאקי, הכחיש בתוקף את הדיווחים בתקשורת המצרית. בהתאחדות המקומית כבר מיהרו להבהיר: אם יחתום, הוא יושעה מהנבחרת

מי אמר שבבית"ר ירושלים לא מעוניינים בשחקנים ערבים? כלי תקשורת ברחבי העולם הערבי דיווחו בימים האחרונים כי החלוץ המצרי עאמר זאקי, כוכב נבחרת מצרים וקבוצת זמאלק, קיבל הצעה להצטרף לשורות הקבוצה הישראלית בחודש הבא. אולם אווירת ה"עליהום" במצרים גרמה לו להכחיש בתוקף את הדיווחים.

בהתאחדות הכדורגל במצרים מאוד לא אהבו את הדיווחים על ההצעה הישראלית לכוכב הכדורגל המצרי, ולפיכך דאגו להבהיר לו שאם יקבל את ההצעה של בית"ר, הוא יושעה מנבחרת מצרים וייחשב "בוגד". זאקי המבוהל הבהיר מיד לכלי התקשורת כי אין שום אמת בדיווחים: "לא קיבלתי שום הצעה מקבוצה ישראלית", אמר. לדברי זאקי, בשום מקרה הוא לא העלה על דעתו לשחק בקבוצה ישראלית.

זאקי, שחקנה של וויגאן לשעבר, הצהיר באחרונה כי לא ישחק בפורטסמות האנגלית כיוון שהוא אינו מוכן לשתף פעולה עם שחקניה האלג'יראים. זאת, על רקע המתיחות בין שתי המדינות בעקבות ההתמודדות על העלייה למונדיאל. החלוץ המצרי הצהיר דרך האתר הרשמי שלו שהוא לא יגיע לקבוצה האנגלית גם בגלל אנשיה הישראלים של הקבוצה, הבלם טל בן חיים והמנג'ר אברהם גרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully