וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: בעיה בבדיקות הרפואיות של דיוויס

13.12.2009 / 13:42

ספק אם הקשר יחתום. היו"ר משה זוארץ מאשר: "הבדיקות כרגע לא מספיק טובות". סולי צמח יחזור אם ישוחרר מקרית שמונה

בדיקה חוזרת שערכה מכבי פתח תקוה בבדיקות הרפואיות של הבלם דייהו דיוויס (25) גילתה כי ייתכן והבלם יתקשה לחזור למגרש הכדורגל. בעקבות הממצאים החדשים, במועדון לא בטוחים שיהיה כדאי להחתימו. דיוויס קרע את הרצועה הצולבת של הברך השמאלית לפני שנה וחצי במדי מכבי הרצליה ובעקבות כך הושבת מפעילות. ככל הידוע, בפתח תקוה קיבלו מידע לפיו אם השחקן יחזור למגרשים העונה ייתכן והוא ייפצע פעם נוספת, מה שכרוך בסיכון כלכלי מצד המועדון. גם אם פתח תקוה תחליט להחתימו, היא תדאג לסעיף לפיו אם הוא ייפצע במהלך העונה - הוא ישוחרר ללא תמורה. היו"ר משה זוארץ אמר הבוקר: "הבדיקות של דייוויס לא מספיק טובות, כרגע לא בטוח שיוחתם".

המאמן פרדי דוד הבהיר אתמול כי אף שחקן לא ישוחרר עד להודעה חדשה. למרות זאת, לאור היכולת של ונצ'ו טריאנוב וטומיסלאב בוסיץ' בתקופה האחרונה, ייתכן שאחד מהם ישוחרר בכל זאת בחלון ההעברות. דוד ינסה להחתים מגן ימני, קשר אחורי וחלוץ. סולי צמח עלה שוב כמועמד לחיזוק, ובקבוצה מעוניינים להחתימו אם יעזוב את עירוני קריית שמונה.

בדומה לשיחה שביצע כשהמאמן היה רוני לוי, עמוס לוזון שוב הבהיר לשחקניו אתמול כי: "אחליף את כולכם לפני שאחליף את פרדי". בפתח תקוה נתנו אתמול גיבוי למאמן ואמרו כי הוא אינו האשם העיקרי בהפסד. "בינואר נביא חיזוק והכל ישתנה", אמרו.

חלוץ נבחרת פנמה, לואיס טחאדה, הוצע בימים האחרונים לקבוצה. לאחר צפייה בקלטת, דוד דחה את ההצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully