וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'ייסון ביי מוכן לעזוב את הרד סוקס"

13.12.2009 / 11:20

סוכנו של האאוטפילדר מכין את בוסטון לאפשרות שתחפש שחקן במקומו, המטס בתמונה. הקרדינלס הגישו הצעה להולידיי

ג'ייסון ביי לא צפוי להמשיך בבוסטון. כך על פי סוכנו של השחקן ג'ו אורבן, שאמר ל-ESPN כי "הוא מוכן להמשיך הלאה", לאחר שדחה את הצעתו האחרונה של המועדון. הגרביים הציעו לביי חוזה על סך של 60 מיליון דולר לארבע שנים, בדומה לסכום שאותו הציעו במהלך העונה. "דיברנו במשך עשרה חודשים ולא הגענו להסכמה", אמר אורבן ל"בוסטון גלוב", "הודענו מה העמדה שלנו, הם הודיעו מה שלהם ובינתיים אנחנו לא נפגשים". המטס בתמונה, לאחר שהציעו סכום הנע בין 60 ל-65 מיליון דולר.

אאוטפילדר מבוקש אחר הוא מאט הולידיי, שהועבר במהלך העונה החולפת מקולורדו לסט. לואיס. הקרדינלס הגישו הצעה לשחקן, ובהתחשב בעובדה שסוכנו הוא סקוט בוראס, קל זה לא עומד להיות. כרגע זו ההצעה היחידה להולידיי, כך שייתכן שלאחר הודעתו של ביי תעביר בוסטון הילוך ותנסה לצרפו לשורותיה.

צ'ין מינג וונג, המגיש של ניו יורק יאנקיז שזרח עד 2007 ולאחר מכן נפצע ודעך, לא ימשיך בקבוצה. הפסים לא נתנו הצעת חוזה למגיש הטייוואני בן ה-29, שניצח 19 משחקים בעונות 2006 ו-2007. קולורדו לא הציעה חוזה לגארט אטקינס, ששיחק בשורותיה במשך שבע שנים. השחקן בן ה-30 דעך מאוד ואיבד את מקומו בבסיס השלישי לאיאן סטיוארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully