וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "הפועל תל אביב לא מפחדת מאף יריב"

13.12.2009 / 16:57

חלוץ האדומים ביקר עם חבריו באיכילוב, שימח ילדים והתייחס להמבורג: "הקהל שווה לנו גול אחד מולם". גוטמן יבחן את וגנר

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן מחפש בימים אלו חיזוק לקבוצה, והיום (ראשון) יחל להיבחן בקבוצה בלם/ מגן ימני ברזילאי בשם וגנר (19). וגנר שיחק בעונה שעברה בקבוצת סאו בנטו הברזילאית. אם ירשים, יוחתם השחקן ויהיה לזר החמישי בקבוצה, במקומו של נמניה ווצ'יצ'יביץ'. וגנר לתפוס במקרה שכזה את מקומו של דני בונדר בהגנה.

לא מן הנמנע שגוטמן יחפש חיזוק נוסף להגנה, וזאת משום שעומרי קנדה ישוחרר בינואר. מלבד מגן ימני בודק גוטמן אפשרות להחתים זרים בתפקידים נוספים דוגמת קשר אחורי וחלוץ, ועולה האפשרות שאם ימצא, אלו יחליפו את זוראב מנטשאשווילי וסמואל יבואה.

האדומים מרוצים מביטול המשחק בשבת נגד הפועל עכו בשל תנאי המגרש, שהוצף בשל כמויות הגשם שירדו ביממה האחרונה בנצרת עילית, וסבורים כי הדבר יעזור לשחקנים להגיע רעננים יותר למשחקם בליגה האירופית נגד המבורג ביום חמישי. הקבוצה למעשה החלה כבר היום את הכנותיה למשחק החשוב שאליו נותרו כאלף כרטיסים בלבד לשערים 5 ו-10.

שכטר: "אין אצלנו לחץ"

שחקני הקבוצה ביקרו היום בבית החולים איכילוב, שם חילקו סופגניות ושימחו את הילדים המאושפזים שם לכבוד חג החנוכה. אחד השחקנים הנרגשים היה איתי שכטר: “אני חושב שזו מצווה גדולה להגיע לכאן ולשמח ילדים. חשוב שהילדים ייצאו מפה כמה שיותר מהר בריאים ומאושרים".

לאחר מכן, התפנה החלוץ שכטר לדבר על המשך הליגה: “אמנם יש תשע נקודות הפרש מחיפה, אבל אין לחץ אצלנו. לא שיחקנו אתמול כי המגרש היה באמת קטסטרופה ועכשיו יש לנו משחק חסר. אנחנו עם הפנים ליום חמישי הקרוב". על טירוף הכרטיסים למשחק מול המבורג הוסיף החלוץ: “זה כיף לשמוע את זה. זה משחק חשוב על ראשות הבית נגד קבוצה מהחזקות באירופה, אני מאמין שתהיה אווירה מהנה. אנחנו צריכים את הקהל שלנו בשיא שלו, שידחוף אותנו ואני מאמין שזה שווה בשבילנו לפחות גול אחד".

על ההתעניינות שהוזכרה מצד הגרמנים אמר: “זה מחמיא מאוד שמועדון כמו המבורג מתעניין בי, אבל הכי חשוב לי זה הפועל תל אביב והצלחת המועדון. המבורג היא הקבוצה הכי חזקה בבית, עם התקציב הכי גדול והקהל הכי גדול. קבוצה שהיא גם במקומות הראשונים בגרמניה, אבל הפועל תל אביב לא מפחדת מאף יריב ובטח כשהמשחק בבלומפילד".

עדכון ראשון: 11:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully