וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לאוהדים: "אני מתבייש בקללות נגד אבי לוזון"

נשיא מכבי חיפה ביקש מאוהדי הקבוצה לחדול מתופעות האלימות במגרשים. טומסק הרוסית פנתה לז'ורז'ה טשיירה

יותם רונן

צפו בתגובות בסיום הניצחון על הפועל פתח תקוה
צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

קבוצת טום טומסק הרוסית פנתה בסוף השבוע למכבי חיפה והגישה הצעה רשמית על הבלם הפורטוגלי ז'ורז'ה טשיירה, זאת לאחר שאנשי המועדון כבר עקבו אחר הבלם במהלך משחקי ליגת האלופות. על פי ההצעה, הקבוצה הרוסית מעוניינת לצרפו לשבועיים של מבחנים בינואר ובמידה וישוחרר מהקבוצה תהיה מוכנה לשלם סכום שנע סביב 400 אלף דולר. גורם במכבי חיפה אישר כי התקבלה פניה, אך סירב לנקוט במספרים.

ככל הידוע, במהלך העונה התעניינה גם טרק גרוז'ני הרוסית, קבוצתו של זאב חיימוביץ', באפשרות לצרפו. במכבי חיפה טוענים כי בשלב זה לא התקבלה החלטה לשחרר את אחד הזרים, אולי מלבד טיאגו דוטרה שלא בלט אתמול למרות ההזדמנות שקיבל. בקבוצה ציינו את טשיירה לטובה ואמרו עליו: "הוא הפגין אתמול משחק אחראי והראה שאפשר לסמוך עליו. הרוטציה עם שי מימון עושה טוב לשניהם".

בעניין אחר, נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, פנה הערב לאוהדי הקבוצה וביקש שיפסיקו ממעשיהם הגורמים נזק למועדון, מבחינה כספית ותדמיתית: "כנשיא המועדון אני מרגיש חובה לפנות אליכם ולבקש לחדול מתופעות שאינן מוסיפות לנו כבוד. בתקופה האחרונה, לא אחת קהל האוהדים שלנו גידף את יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, במהלך משחקי הכדורגל, תופעה בה אני מתבייש וקורא לכם לחדול ממנה. בואו נתרכז בעידוד הקבוצה שלנו ולא נרד ברמתנו".

שחר המשיך במכתבו: "בנוסף, בעקבות מעשה ונדליזם של חלק מאוהדינו במשחק הליגה מול מכבי תל אביב בבלומפילד, במהלכו נעקרו כיסאות כיסאות רבים, ישא המועדון שלנו בנזק כולל של 125 אלף ש"ח. האם לכך התכוונתם? אני פונה שוב לכולכם: בואו נמשיך להוביל כקבוצה וכאוהדים את היפה שבכדורגל ונתנתק מאלימות כלשהי".

"עשינו את המשחק קל"

גם ליאור רפאלוב זכה לשבחים בעקבות משחקו אתמול. בחיפה הדגישו את העובדה שלאחרונה רפאלוב מגלה יותר מנהיגות, מגיע לקבל את הכדור מחבריו ומנסה לנהל את המשחק. עלי עותמן ספג אתמול מכה חזקה באפו ואמר: "המגן השמאלי של פתח תקוה (ג'ורג' גברו, א"י) שיחק בברוטליות. הוא פגע לי עם הפקקים באף". השחקן נזקק אתמול לטיפול והוריד את הנפיחות בעזרת קרח. כפי שפורסם ביום שישי, צמד של ארבייטמן מול הפועל פתח תקוה העלה אותו למקום הראשון בדירוג המבקיעים הגדולים מול המלאבסים. את המקום הראשון החזיק יוסי בניון שכבש עשרה שערים וארבייטמן השווה את השיא הזה.

"עשינו את המשחק קל, זה נכון", אמר אייל משומר בעקבות המשחק אתמול. "חשוב מאוד לצבור כמה שיותר נקודות ושערים במאבק שלנו. הבקענו היום ארבעה שערים ואנחנו רוצים להמשיך את רצף". "כולם דיברו על משבר במכבי חיפה, אבל אני לא חושב שנכנסנו לכזה. הפסדנו פעם אחת, אי אפשר לנצח כל העונה. לשמחתי הראנו לכולם ובעיקר לעצמנו שיצאנו מזה וחזרנו לנצח".

"אם הבטחנו את האליפות בניצחון הזה? ברור שעדיין לא", המשיך המגן. "זה אפילו עוד רחוק מאיתנו צריך לזכור שהנקודות יקוצצו בחצי והפועל עדיין מסוכנת. אני שמח שיש לנו אוהדים כאלה, שמלווים אותנו לכל משחק ועוזרים לנו במאבקים הקשים. גם אחרי ליגת האלופות אין הרגשה של ירידת מתח והם מגיעים לעודד. זה מחזק אותנו". החלוץ אייל שטרכמן אמור לקבל בשבועיים הקרובים הודעה כי הוא רשאי לחפש קבוצה אחרת. השחקן חתום לשלוש שנים בחיפה ולא מתכוון לוותר על החוזה.

בוקר טוב גולסה

המאמן אלישע לוי היה שבע רצון מהשער שכבש אייל גולסה ואמר לוואלה! ספורט: "לא ציפיתי שהוא יחזור לכושר משחק מלא אחרי הפציעה. דברים כאלה לוקחים זמן. אני שמח שהוא נכנס לקצב". גורם בקבוצה אמר כי: "כנראה שהדברים של שחר עוררו אותו", כשהכוונה היא לשיחה לאחר ההפסד לבורדו בה עקץ הנשיא את גולסה כשאמר באסיפה: "אתם באמת חושבים שתוכלו לשחק בהרכב של באיירן?".

הצוות הרפואי של הקבוצה ימשיך לעקוב אחר מצבו הרפואי של יניב קטן, שלמרות הכאבים אינו זקוק בשלב זה לניתוח. בחיפה מקווים שהוא יהיה כשיר לשמחק מול בני יהודה.

עדכון ראשון: 10:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully