וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתת חולצה לשחקנים שלא מתאימים לליגה א'"

13.12.2009 / 15:00

חבר הנהלת הפועל פ”ת, תומר סיני, נזף בשביט אלימלך. הסיכום עם מחפוד מתעכב מאחר שהוא טרם סיכם עם נצרת על עזיבתו

"נתנו למכבי חיפה את המשחק. אנחנו פראיירים. אני לא מוכן לקבל הפסדים כאלה גם נגד מכבי חיפה, שהקבוצה תראה כמו שהיא נראית. יש שחקנים שלא יכולים לשחק בליגה א' ונתת להם את החולצה של הפועל פתח תקוה". כך, לטענת עדי שמיעה, אמר חבר הנהלת הפועל פתח תקוה, תומר סיני, בשיחה פנימית עם המאמן שביט אלימלך. כזכור, השניים נכחו בשיחה שהתקיימה אתמול (שבת) יחד עם אנשים נוספים מהמועדון. בקבוצה יש ביקורת לא מעטה על התבוסה 4:0 ועל דבריו של שביט אלימלך, שאמר לאחר המשחק כי היריבה, מכבי חיפה, טובה משאר הליגה.

"אחרי ההפסד של דני ניראון הוא הבטיח שלא יחזרו דברים כאלה וזה מה שהוא קיבל בעצמו", אמר גורם בקבוצה. "אתמול יכולנו לקבל שבע חתיכות". אחת הביקורות במועדון, וככל הנראה גם בשיחה, הופנתה לכיוונו של אסי בוזגלו, שלא הצליח להשתלב אתמול כמגן ימני. שחקנים קבוצה אמרו אתמול: "אנחנו זקוקים לשוער, שני מגנים, קשר וחלוץ". ביקורת נמתחה גם על המגן השמאלי ג'ורג' גברו, שאם לא יגלה שיפור ביכולתו הוא עשוי לעזוב בינואר.

כפי שפורסם, המאמן אלי מחפוד הוא המועמד הבכיר להגיע לאורווה ולאמן לצדו של שביט אלימלך. כזכור, אתמול אישר גורם בקבוצה את הידיעה כשאמר: "המצב הזה לא יכול להימשך. אם צריך, נביא את מחפוד כדי שיחלץ אותנו. אין ספק שצריך כאן מאמן מנוסה". מחפוד כבר קיבל פנייה רשמית מהקבוצה, והוא צפוי להיפגש במהלך היום עם גורם המקורב להנהלה. מחפוד עצמו אישר את הידיעה ואמר: "דיברו איתי, אבל עדיין לא נפגשתי עם אף אחד. הערב אדע סופית אם אחזור להפועל פתח תקוה".

אפי צפריר מסר בתגובה: "אלי מחפוד הוא מועמד ראוי ואחד מתוך רשימת מאמנים שאנחנו חושבים עליהם. יחד עם זאת, טרם הושג כל סיכום איתו, ושיסוכם כזה - נודיע לתקשורת". אחד הגורמים שמעכבים את הסיכום בין הצדדים זו העובדה שמחפוד טרם סיכם את עזיבתו מאחי נצרת. מחפוד צפוי להיפגש היום עם אנשי נצרת, במטרה להגיע לעמק השווה בכל הנוגע לסכום הפיצוי.
מחפוד אף מסר כי "כל עוד לא סיכמתי עם נצרת על העזיבה, לא אוכל לסכם עם הפועל פ"ת".

אתמול עלתה אפשרות שאם מחפוד לא יגיע, במועדון ינסו להחזיר את שאול דה-צ'וקרל המחזיק בתעודת הפרו. "הוא עדיין לא עזב", הבהירו בקבוצה.

אלימלך נשמע אדיש?

בהתאם לפרסום בוואלה! ספורט, המועמדים העיקריים לחתום הקבוצה הם אורי אוזן, שיגיע אם ישוחרר מאשדוד, ואיליה יברויאן, שנמצא במעמד דומה. בקבוצה גם מעוניינים בדימיטאר טלקיסקי. בפתח תקוה הבהירו: "הם המועמדים העיקריים להגיע. נעשה הכל כדי שיחתמו".

בקבוצה מחפשים שוער כשאתמול הוזכר שמו של השוער סילביה צ'יבלינה, ששיחק בעבר בקבוצה. השוער בן ה-32 שיחק בפתח תקוה בחצי השנה האחרונה של עונת 2005/6. אחרי שעזב את האורווה, שיחק צ'אבלינה בשיבניק הקרואטית ובשנתיים האחרונות בלאסק לינץ האוסטרית. מועמד נוסף להצטרף לקבוצה הוא שוער צסק"א סופיה זדרבקו צ'בדרוב בן ה-29. גם השוער ניגרי אוסטים אג'ידה הוזכר. לשוער הקרואטי והניגרי כבר נעשו פניות רשמיות.

באופן מפתיע, לאימון הבוקר של הקבוצה לא הגיע אף בכיר מהנהלת הקבוצה כדי לבקר את השחקנים על יכולתם. שחקנים אמרו: "יכול להיות שהם התייאשו מאיתנו". גם אלימלך עצמו נשמע אדיש לתבוסה אתמול כשכל מה שאמר לשחקנים היה: "ביום שלישי נשחק נגד בני לוד. את כל מה שיש לי לומר אגיד לפני המשחק. אני יכול רק לומר שיש מצבים כאלה בכדורגל".

עדכון ראשון: 10:18
עדכון אחרון: 15:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully