וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "ננצח את הדרבי, אין סיבה שלא"

הבעלים של הפועל חיפה מעודד אחרי הניצחון על מכבי פ"ת, ומבטיח חיזוק: "נביא שניים-שלושה שחקנים נוספים". פאפו יעזוב

אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון, בהפועל חיפה שחררו אתמול (שבת) המון לחץ אחרי הניצחון 0:2 על מכבי פתח תקוה. בקבוצה יודעים היטב שהפסד אמש היה רק מגביר את הלחץ על המועדון, ואולי אף גורם לזעזוע בסגל השחקנים ובצוות המקצועי, אבל כרגע כל הספקולציות למיניהן כבר לא משנות. האדומים מהכרמל מדורגים כעת במקום השמיני, ומביטים קדימה, אל מעלה הטבלה, שזהו יעדם המרכזי העונה. כדי להגיע למטרה הזו, הבעלים יואב כץ אישר לצוות המקצועי לחזק את הקבוצה בשלושה שחקנים בחלון העברות שייפתח בינואר. כץ אישר חיזוק להתקפה, להגנה ולקישור, ובהפועל חיפה כבר החלו לחפש אופציות בעלויות סבירות.

מעבר לכך, בקבוצה מאמינים כי השחקנים יצאו לדרך חדשה, ובטוחים כי יוכלו לצאת עם הנקודות מהמשחקים הבאים מול באר שבע והדרבי בעוד שבועיים מול מכבי חיפה. "אנחנו ננצח את הדרבי, אין סיבה שלא", אמר שעה קלה לאחר סיום המשחק כץ מארצות הברית. "אני מאמין שאנחנו צריכים ויכולים לנצח את מכבי בדרבי וגם את באר שבע בחוץ. יש לנו קבוצה מאוד טובה שעברה תקופה לא טובה עם הרבה חוסר מזל. בהרבה משחקים העונה היינו הרבה יותר טובים מהיריב ובסוף הפסדנו. אני שמח שמול פתח תקוה השחקנים עשו את העבודה על הצד הטוב ביותר". לגבי חיזוק הקבוצה בינואר הוסיף הבעלים: "אנחנו נתחזק בכל חלקי המגרש ונביא בין שניים לשלושה שחקנים נוספים. הסגל כיום הוא טוב אבל הוא צריך עוד חיזוק בכדי שנסיים גבוה כמו שרצינו בתחילת העונה".

משמעות החיזוק היא שעמנואל פאפו יסיים את חלקו בקבוצה בינואר הקרוב ובמקומו חיפה תביא זר בתפקיד הגנתי, ככל הנראה בלם או מגן ימני. מעבר לכך כנראה שינחת בקרית חיים עוד חלוץ זר וחיפה תנסה להביא את הסגל בישראלי במרכז המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully