וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - מכבי נתניה: ימפולסקי יחליף את סבע הפצוע

החלוץ שסובל מפציעה בשרירי הבטן לא יהיה כשיר למשחק בסכנין (19:30, אין שידור). מרקו בלבול מבקש אגרסיביות

מכבי נתניה תנסה מחר (ראשון, 19:30, אין שידור) לחבר ניצחון שלישי ברציפות לראשונה העונה, כשתתארח אצל בני סכנין. בשבוע שעבר הצליחה הקבוצה לנצח את מכבי תל אביב 0:1, אך בנתניה מבינים כי ללא המשיכות לא יוכלו לטפס במעלה הטבלה ולברוח מהתחתית. "כרגע חשובות לנו הנקודות", הבהיר שלו מנשה, "ברגע שנגיע למקום שלא נצטרך להסתכל למטה כל הזמן, נוכל גם להציג את הכדורגל היפה שאנחנו יכולים לשחק. יש לנו שחקנים מוכשרים שיודעים לפתח משחק שוטף ואני בטוח שזה עוד יקרה".

המאמן ראובן עטר ייאלץ להסתדר ללא כובש שער הניצחון מול מכבי תל אביב, אחמד סבע, שסובל מפציעה בשרירי הבטן ולא עבר מבחן כשירות היום. גם המגן יגאל אנטבי, שלא תורגל בהרכב בכל מקרה, לקה בשפעת ולא צפוי להיות בסגל. עטר, שעבד השבוע בעיקר על החזקה בכדור והנעתו בצורה יעילה, יבצע שינוי אחד בהרכב, כשאת מקומו של סבע יתפוס דלה ימפולסקי, שישחק בקישור כשאבודו אוקוצ'ה יפתח לבדו בחוד.

שלו מנשה ושניר גואטה ישחקו מתחת לאוקוצ'ה, כשמאחוריהם רביד גזל ואלמוג כהן. במרכז ההגנה ימשיכו ביוואן פרנסמן ואוראל דגני, כשבאגפים קלמי סבן וטל מעבי. בין הקורות ימשיך אריסטיד זוגבו.

הרכב משוער: אריסטיד זוגבו, טל מעבי, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, קלמי סבן, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה, דלה ימפולסקי, שלו מנשה, אובודו אוקוצ'ה.

בלבול רוצה המשכיות

בני סכנין סיימה היום הכנותיה למשחק מחר מול מכבי נתניה. בסכנין מעודדים מהיכולת שהקבוצה הציגה בשבועות האחרונים למרות שבמהלכם הושג רק ניצחון אחד. בקבוצה מהגליל רוצים לזכות סוף סוף בניצחון בית לאחר שלא עשו זאת מאז המחזור השלישי ולא יהיו מוכנים להסתפק בתיקו – התוצאה השכיחה ביותר בדוחא העונה.

מרקו בלבול ערך היום אסיפת קבוצה ובה שם דגשים בעיקר על שמירת הדרך ועל האגרסיביות שהקבוצה מציגה במחזורים האחרונים: "אנחנו צריכים להמשיך באותה הדרך שהתחלנו. אם נשחק בנחישות נוכל לזכות בניצחון כי הגיע הזמן שננצח בבית". בלבול הראה לחניכיו וידאו של נתניה ושם דגשים על המשחק האגרסיבי של נתניה במרכז השדה.

בלבול עדיין מתלבט לגבי הרכב הקבוצה. חלאד חלאיילה שחזר מהשעייה של שבועיים יחזור ככל הנראה להרכב על חשבונו של חיים בנון. לגבי ההתקפה עדיין מתלבט המאמן אם להרכיב את ג'קו ערפאת, המאכזב בשבועות האחרונים , או את רן יצחק שנכנס כמחליף מול מכבי חיפה בשבוע שעבר. קאדו הסובל ממתיחה בשריר בספק עדיין למשחק ורק מחר יוחלט אם יהיה בסגל הקבוצה.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חאלד חלאיילה, אחמד קאסום, סקוט סילי, ג'קו ערפאת (רן יצחק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully