וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד: "שום דבר לא דופק"

12.12.2009 / 22:11

מאמן מכבי פ"ת מאוכזב אחרי ההפסד להפועל חיפה (2:0): "יש דברים לתקן". שלומי דורה גאה: "הרבה שחקנים נפלו על התחת"

הפועל חיפה קטעה הערב (שבת) רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון (מתוכם שישה הפסדים) כשגברה 0:2 על מכבי פתח תקוה. האדומים לא הציגו יכולת משכנעת, אך הפגינו הרבה רצון ולחימה. המאמן שלומי דורה ביצע זעזועים בהרכב, כשהוציא את ערן לוי ועדן בן בסט, ובסיום המשחק נשמע מרוצה מאוד: "זה ניצחון ששחרר הרבה אוויר אצלנו. אמנם זה לא היה בכדורגל גדול והרבה שחקנים נפלו על התחת, אבל אני מאוד שמח על הניצחון. אולי חנוכה האיר לנו פנים".

לגבי המהפך בהרכב וספסולו של ערן לוי, כוכב הקבוצה, הוסיף המאמן: "עשינו ניסיון בהרכב והושבתו על הספסל של ערן משפיעה לא רק עליו, אלא גם על שאר השחקנים. אני מאוד מרוצה שהוא עלה והבקיע ולא לקח את זה קשה מדי. אני בטוח שאם הוא ימשיך באותה הדרך, הוא יסלול לעצמו את המקום בהרכב בחזרה". דורה גם התייחס להמשך הליגה ולמשחקים הבאים מול באר שבע בחוץ והדרבי בעוד שבועיים: "ברור לי שבמשחקים האלה נצטרך לתת את הלב והנשמה כמו היום ואני מקווה שנחזור משם עם נקודות".

ערן לוי, שכאמור כבש את השער השני דקה אחרי שנכנס למגרש, הוסיף: "אף שחקן לא אוהב לרדת לספסל. אני שמח על הגול שלי ואנחנו יותר שמחים על הניצחון. כמו ששלומי אמר לפני המשחק, המשבר התחיל מול הפועל פתח תקוה וייגמר במכבי פתח תקווה. אני חושב שנקלענו לא בצדק לתקופה הזו. היה חסר לנו מזל".

גליל בן שנן: "הניצחון הזה חשוב לנו מאוד אחרי התקופה הלא נחמדה שעברנו. יש תקופות שאין להן הסבר. מבחינה אישית, אני מרגיש טוב. יש משחקים שהולך יותר ויש שפחות".

המאמן המפסיד פרדי דוד נראה מאוכזב מאוד בסיום ואמר: "אני מאוד עצוב מרמת הכדורגל שהצגנו פה היום. אני לא חושב שקבוצה יכולה להרשות לעצמה להציג כזו יכולת. באימונים זה נראה הפוך. שום דבר לא דופק, יש הרבה דברים שצריכים לתקן ואני לוקח את האשמה עליי. קבוצה שנמצאת בלחץ וסופגת גול ראשונה, זה מכניס אותה לעוד יותר לחץ וזה לא עניין של אפאטיות או חוסר רצון. אנחנו יודעים מה הקבוצה הזו צריכה בהמשך. כרגע מה שחסר לנו זה שקט וביטחון שאבד לשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully