וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מכבי חיפה: לאלישע הספיק מהביקורת

11.12.2009 / 12:24

מאמן חיפה מקווה לראות שינוי בעקבות שיחת המוטיבציה של יעקב שחר. ארבייטמן צפוי לפתוח מול הכחולים (19:20, ספ' 1)

שלומי ארבייטמן תורגל הבוקר (שישי) בהרכב הראשון של מכבי חיפה באימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה מחר, והוא אמור לפתוח מחר לבדו בחוד במקומו של ולדימיר דבאלישווילי, למרות שההכנות למשחק מול בורדו מלמדות שגם כשהחלוץ תורגל בהרכב, הוא לא תמיד אמור לפתוח בו.

ארבייטמן כבש עד היום שמונה שערים במדי מכבי חיפה בלבד מול הפועל פתח תקוה. המאזן הזה מוביל אותו למקום השני בדירוג המבקיעים הגדולים מול הקבוצה היריבה בכל הזמנים. את המקום הראשון מחזיק יוסי בניון שכבש עשרה שערים. אם ארבייטמן יצליח לכבוש צמד מחר, הוא יוכל להתגאות בעוד תואר, אמנם לא משהו רשמי, אבל בהחלט תואר שאפשר להתגאות בו.

ז'ורז'ה טשיירה תורגל בעמדת הבלם ושי מימון ימשיך לראות את המשחק מהספסל, למרות שבמשחקי הקבוצה בהם שותף העונה הוא גילה יכולה טובה. את אייל משומר יחליף עלי עותמן בגלל עומס. את הקישור האחורי ימשיכו להרכיב ג'ון קולמה ובירם כיאל. אייל גולסה אמור לפתוח באגף ימין וליאור רפאלוב בשמאל, כשארבייטמן ישחק לבדו בחוד. יניב קטן ישחק כשחקן חופשי מאחוריו.

בחיפה חדלו להתעסק בעקיצה ששלח הנשיא יעקב שחר לאייל גולסה ולשאר השחקנים שהוזכרו כמועמדים לקבוצות באירופה. "גולסה שחקן צעיר אבל ילד גדול, היה חשוב שיפנים את המסר", אמר גורם בקבוצה בעקבות דברי שחר. לוי עצמו אמר היום לשחקנים: "הדברים באסיפה של שחר הספיקה לי. אני רוצה לראות אנשים נלחמים על המגרש".

המאמן אלישע לוי צפה בימים האחרונים בקלטת של הבלם הקולומביאני אפריין קורטז, אך טרם התקבלה החלטה האם להחתים בלם. נראה כי בחלון ההעברות יתרכז אלישע לוי דווקא בהחתמת קשר שיפעיל יותר את החלוצים. כזכור, שחר כבר הביע לאחר המשחק מול מכבי תל אביב תרעומת על העובדה שלקבוצה חסר שחקן מהסוג הזה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; עלי עותמן, ז'ורז'ה טשיירה, דקל קינן, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, אייל גולסה, יניב קטן; שלומי ארבייטמן.

באורווה מעודדים מרצף משחקי הבית והסטטיסטיקה

בהפועל פתח תקוה יודעים שהפסד למכבי חיפה (19:20, ספורט 1) יגרום בעיה גדולה לשביט אלימלך במאבקי התחתית, אבל גם מעודדים מסדר המשחקים שיסדר לקבוצה חמישה משחקי בית בסך הכל בשבעת המחזורים הקרובים. "זה יתרון גדול מאוד עבורנו", אמרו בקבוצה, שם גם מודעים לבעיה שעשויה להתעורר אם הקבוצה לא תפתח פער משמעותי מהקו האדום. "אסור שהיתרון הזה יהפוך לחסרון. אחרי סדרת המשחקים הזאת כדאי מאוד שנהיה במקום שיבטיח את ההשארות. חמישה משחקי בית, עם הקהל שלנו, צריך להקנות לנו יתרון משמעותי". בפתח תקוה יכולים להיות מעודדים גם מהסטטיסטיקה: עד היום פתח תקוה ניצחה את מכבי חיפה יותר באורווה (23 ניצחונות, 16 תיקו, 21 הפסדים).

השינוי הבולט בהרכב הוא הצבתו של אסי בוזגלו בעמדת המגן הימני. בוזגלו תורגל במהלך כל השבוע בעמדה הזאת, מה שאומר שגל כהן ועמנואל מתיאס ימשיכו לשחק כבלמים. אלימלך שקל להסיט את מתיאס לצד ימין, אבל ויתר לבסוף על הרעיון. בוזגלו יחליף את איאד חטובא שבינתיים לא מספק את הסחורה. ארמון בן נעים ישחק כחלוץ ולא בכנף, משום שאלנתן סלמי לא כשיר למשחק. גל כהן שחוזר להרכב יקבל את סרט הקפטן במקום גיא צרפתי, שמונה לקפטן השני של הקבוצה לפני המשחק בבאר שבע. לפני אימון הקבוצה אתמול שוחח הקואוצ'ר אורי גל ששוב שם את הדגש על הגיבוש הקבוצתי.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: צליל חתוכה; אסי בוזגלו, גל כהן, עמנואל מתיאס, ג'ורג' גברו; עידן סרור, ג'ונתן אסוס, קובי דג'אני, גיא צרפתי; ארמון בן נעים, עוסמן באשירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully