וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הלכה העונה

11.12.2009 / 7:53

פיטסבורג התבזתה בהפסד 13:6 בקליבלנד, שחיסל כמעט סופית את סיכוייה לעלות לפלייאוף. בריאן קלי יאמן את נוטרדאם

לא כך חשב מייק טומלין, מאמן פיטסבורג, שיאבד את הסיכוי להגן על תואר האליפות, אבל לאחר ההפסד של הסטילרס (7:6) לקליבלנד (11:2) 13:6, זה נראה אבוד. לסטילרס יש חמישה הפסדים רצופים, פיגור עמוק במאזן הפנים-ביתי ונראה שלפלייאוף הם כבר לא יגיעו השנה.

הפעם עשתה הגנת פיטסבורג את העבודה, והחזיקה את בריידי קווין על משחק מחריד של 6 מ-19 ל-90 יארד, אבל הרוחות החזקות באיצטדיון השפיעו גם על בן רות'לסברגר. הקוורטרבק של הפלדות השלים 18 מ-32 מסירותיו ל-201 יארד, נאלץ להיאבק בפיגור בן עשר נקודות בהפסקה ולא הצליח להשלים קאמבק. כריס ג'נינגס רשם את הטאצ'דאון היחיד במשחק, בנוסף ל-73 יארדים בריצה.

"להפסיד חמישה משחקים כשאנחנו אלופים זה מביך", אמר היינס וורד, "היינו צריכים לשחק יותר טוב". סנטוניו הולמס, גיבור הסופרבול האחרון, לא יקבל, כנראה, הזדמנות נוספת השנה ומשלים עם סיום העונה: "זה מכאיב, לא חשבתי שככה זה ייגמר. נצטרך להתאושש בקיץ ולהתחיל בשנה הבאה הכל מהתחלה".

טום בריידי מניו אינגלנד לא התאמן במשך יומיים רצופים השבוע, בשל פציעה בצלעות. הפטריוטס מחכים לאימון יום שישי, ובו יתברר יותר מצבו. בנוסף, סובל בריידי מפציעות באצבעו ובכתף, כשכולן נגרמו במהלך מסירת הטאצ'דאון לרנדי מוס במשחק ההפסד 22:21 במיאמי.

בריאן קלי, מאמן מכללת סינסינטי, מונה כמאמן הראשי של מכללת נוטרדאם במקום צ'רלי וייס שפוטר. האייריש לא נתנו לבורסת המועמדים לבעבע, וביצעו מהלך מהיר, עשרה ימים אחרי פיטורי וייס. קלי זכה לחוזה של חמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully