וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקריירה של בארי בונדס הסתיימה"

10.12.2009 / 17:29

סוכנו של שיאן ההומראנס בכל הזמנים ג'ף בוריס מודה: "בלתי אפשרי יהיה למצוא לו קבוצה". מייק לואל עובר מבוסטון לטקסס

לאחר עונת 2007 הודיעה סן פרנסיסקו ג'איינטס כי היא לא מחדשת את חוזהו של שיאן ההומראנס בהיסטוריה, בארי בונדס, והחובט נאלץ בגיל 43 לחפש קבוצה חדשה. במשך השנתיים האלה בונדס חיפש מקום לשחק בו, ומעולם לא הודיע על פרישה, אולם נראה כי בקרוב מאוד יעשה זאת.

"קריירת המייג'ור ליג שלו הסתיימה", הודיע ג'ף בוריס, סוכנו של בונדס, היום בן 45, שחבט ל-762 הומראנס ועבר בכך את האנק ארון. "אם היה איזשהו סיכוי שיחזור לשחק בייסבול אחרי שנתיים, הוא כבר היה מצטרף לקבוצה כלשהי". בוריס הודה שהמשימה מבחינתו הפכה לבלתי אפשרית: "ב-2008 לא הצלחתי למצוא לו קבוצה, ב-2009 לא הצלחתי למצוא לו קבוצה ועכשיו אנחנו כבר ב-2010... הייתי אומר שזה לא יקרה".

טקסס ממשיכה להתחמש, וצירפה את שחקן הבסיס השלישי הוותיק מייק לואל, ששיחק בארבע העונות האחרונות בבוסטון. הרד סוקס קיבלו בתמורה את התופס מקס רמירז, שיהיה אחד ממחליפיו של ויקטור מרטינז, יחד עם ג'ייסון וריטק הוותיק. בוסטון תשלם 9 מיליון מ-12 מיליון הדולרים שנותרו בחוזהו של לואל.

הקלוזר רפאל סוריאנו קיבל את הצעת הבוררות של אטלנטה, והברייבס, שהחתימו כבר את בילי וגנר, מיהרו לשלוח אותו בטרייד לטמפה ביי עבור המגיש ג'סי צ'אבז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully