וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "קנדה הוא חלק בלתי נפרד מהפועל ת"א"

10.12.2009 / 15:38

המגן התנצל על התנהגותו, והמאמן הוסיף: "גם אם מישהו עשה טעות, אנחנו פה כדי לעזור לו". ווצ'יצ'ביץ' יחזור בינתיים לסרביה

הפועל תל אביב חזרה היום (חמישי) להתאמן לאחר יום מנוחה לו זכו השחקנים. כידוע, ביום שלישי נכנסו ארבעת השחקנים גילי ורמוט, איתי שכטר, דגלאס דה סילבה ושי אבוטבול לשיחה עם עוזר המאמן יוסי אבוקסיס, שבה ביקשו לשחרר מהקבוצה את המגן עומרי קנדה בשל התנהגותו, שכללה על פי חשדם גניבה של כסף מאבוטבול והאשמות על הדלפות לתקשורת מצד חברם. הארבעה פנו לאבוקסיס משום שהמאמן אלי גוטמן נעדר באותו יום מהמועדון.

היום חזר גוטמן יחד עם שחקניו לפעילות, וכינס את הקבוצה. באסיפה התנצל המגן קנדה בפני חבריו על התנהגותו, ולאחר מכן אמר המאמן "עומרי הוא חלק בלתי נפרד מהקבוצה, ואני רוצה לשים את הדברים מאחורינו. גם אם מישהו עשה טעות, אנחנו פה כדי לעזור לו". לאחר השיחה לחץ קנדה את ידיהם של גילי ורמוט ושאר השחקנים איתם הסתכסך. ככל הנראה קנדה ימשיך ללא כל עונש בקבוצה, לפחות עד ינואר. עם או בלי קשר למקרה, קנדה יבקש לעזוב בחלון ההעברות שייפתח בחודש הבא. הפועל תל אביב הוציאה הודעה, בה כתבה שהעניין נמצא מאחוריהם.

כפי שפירסמנו אתמול, נמניה ווצ'יצ'ביץ' נפגש היום עם המנכ"ל גבי קצרה וביקש ממנו לצאת באופן מיידי לסרביה. הדברים באים לאחר שאתמול התברר באופן ודאי שהקשר הסרבי ייעדר כשלושה חודשים עקב קריש דם בווריד ברגלו וביקש לצאת באופן מיידי לסרביה בשל בעיות אישיות בקרב משפחתו ולכן לא יעבור את הטיפול בארץ. בכל מקרה, בהפועל ינסו להחתים קשר אחר במקומו, ואם יימצא אחד שכזה, לא יחזור ווצ'יצ'ביץ' לקבוצה לפחות עד הקיץ. במידה ולא יימצא זר אחר במקומו, תממש הפועל את החוזה שקיים עם השחקן. הדברים כמובן מקובלים על ווצ'יצ'ביץ' ועל הקבוצה.

במקביל לכל הרעש סביב ווצ'יצ'ביץ' וקנדה, קיימה הפועל תל אביב הכנה לקראת הפועל עכו בשבת. כפי שמסתמן, גוטמן ימשיך עם אותו הרכב שפתח מול הפועל חיפה, אך רק התלבטות אחת קיימת מבחינתו בחוד. באימון היום תירגל המאמן לפרקים את מהראן לאלה, כפי שהיה במשחק הקודם, כשבחלק אחר של האימון תורגל סמואל יבואה. מחר ככל הנראה יחליט גוטמן במהלך האימון המסכם מי מבין שני החלוצים יפתח בשבת.

מכירת הכרטיסים למשחק נגד המבורג בשבוע הבא נמשכת ועד כה בנוסף למנויים שנמכרו בתחילת שלב הבתים, נותרו כ-2,000 בלבד. הכרטיסים שנותרו הם לשערים 5, 10 ו-13, כשניצחון על הגרמנים יעניק את המקום הראשון בבית והגרלה נוחה בשלב הנוק אאוט, כשהקבוצה תארח את הגומלין בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully