וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע לאלול: קצץ או שתעזוב

10.12.2009 / 12:15

יניב אלול, שלא משחק העונה, התעמת עם גיא עזורי, בקבוצה העמידו בפניו שתי אופציות. המאמן: "רציתי שישחק, הוא התנגד"

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת הציעה לבלם יניב אלול לעזוב את הקבוצה ולעבור לקבוצה אחרת, וזאת בעקבות טענות של אנשי המועדון כי שכרו של השחקן, שנאמד בכ-90 אלף דולר לעונה, אינו מצדיק את התרומה שלו לקבוצה. אלול לא ראה מתחילת העונה דקה אחת בליגה ולא מוכן להגיע להסדר בנוגע לגובה שכרו. בנוסף, עומדת תביעה של השחקן נגד הקבוצה על שכר שלטענתו לא שולם לו.

השחקן עצמו היה שותף לאחרונה לתקרית עם המאמן גיא עזורי. במשחק אימון שהתקיים לפני שבוע מול מכבי באר שבע (1:0 להפועל משער של קדוסי), עזורי ביקש מהשחקן לשחק בקישור האחורי, השחקן ענה לו: "אני משחק בלם" ועזורי השיב: "אם ככה אז שב בצד". אלול שותף העונה רק פעמיים, במסגרת בגביע הטוטו. עזורי מסר בתגובה לידיעה: "יניב אלול ידע מהתחלה שהמטרה של הקבוצה היא לקדם שחקנים צעירים וביקש להישאר. רציתי לשתף אותו נגד מכבי באר שבע, אבל הוא התנגד". לא ברור מה יקרה עכשיו בכל הנוגע ליחסי המועדון עם השחקן. ייתכן מאוד שבמידה ואלול לא יסכים לעזוב בינואר, הוא לא ישותף עד תום העונה. "במקרה הזה הצדק עם עזורי", הבהיר גורם במועדון. "במקום לומר תודה שהוא מקבל הזדמנות, הוא בחר לירוק לו בפנים. בעיה שלו".

בנושא אחר: עדיין לא ברור האם הדברים הקשים שאמר עזורי במהלך האסיפה שהתקיימה שלשום נגד ליאור אסולין, יגרמו לו לספסל את החלוץ. כזכור, אסולין לא לחץ את ידו של המאמן לאחר שהוחלף בחנן פדידה, בניצחון על הפועל פתח תקוה. כזכור, עזורי הודיע לשחקנים במהלך האסיפה כי הקהל לא יגרום לו לשנות את דעתו, זאת לאחר שחלק ממנו שרק בוז למאמן במהלך המחצית השניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully