וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנפילד וניואל'ס ניצחו, האליפות תוכרע במחזור הסיום

רויטרס

10.12.2009 / 9:51

שתי המוליכות ניצחו, במחזור האחרון תקבע האלופה. צפו במסע"ת של נשיא ריבר החדש, פסארלה. קולו קולו זכתה בצ'ילה. צ'רלטון תשדר את הליגה הארגנטינאית

AP

עריכת וידאו: ענת ברק

צפו בדניאל פסארלה, נשיא ריבר פלייט החדש, במסיבת העיתונאים הראשונה שלו מאז נבלחר לתפקיד

עידן חדש בריבר?

אולי מעכשיו העתיד האפור של ריבר פלייט יהיה קצת ורוד יותר. דניאל פסארלה, הנשיא החדש של הקבוצה שנבחר ביום שבת בבחירות דרמטיות, הוצג הלילה (בין רביעי לחמישי) כנשיא הרשמי של המועדון.

בבחירות הדרמטיות ניצח פסארלה על חודם של שישה קולות בלבד, כאשר הוא זכה ל-5,298, בעוד המועמד שהתמודד מולו, איש העסקים רודולפו ד'ונופריו, סיים את המירוץ עם 5,292 קולות.

שחקן הקבוצה והנבחרת לשעבר, פסארלה, 56, שאף כיהן כמאמן הקבוצה מחליף בתפקיד את חוסה מריו אגילר, שכיהן כנשיא שמונה שנים מאז 2001. יצוין כי אגילר לא התמודד בבחירות הללו.

"המועדון זקוק לי", אמר פסארלה. "אבל אני לא יכול לעבוד לבד. אני רוצה ש-17 מיליון אוהדי הקבוצה בארגנטינה יעזרו לי. על ריבר לחזור להיות משפחה שוב. יש לנו אחריות גדולה ואנחנו לא נאכזב אתכם".

המתמודד המפסיד ד'ונופריו עתר לבית המשפט והתלונן על אי סדרים בבחירות, אלא שבית המשפט דחה את ההאשמות, ופסארלה כבר החל בעבודה הקשה שיש לו - להבריא את הקבוצה.

הקרב המכריע של האפרטורה

ליגת האפרטורה המרתקת עומדת מחזור אחד בפני סיומה, כאשר זהות האלופה עדיין רחוקה מלהיות ברורה. שני משחקים נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) במחזור ה-18 של הליגה, כאשר שתי מוליכות הליגה והמתמודדות על האליפות, בנפילד הראשונה וניואל'ס אולד בויס השנייה, השיגו ניצחונות.

בנפילד - טיגרה 0:1

הקבוצה של חוליו פלסיוני קרובה מאוד לעשות היסטוריה ולזכות באליפות ראשונה בתולדותיה, אבל כדי להיות תלויה אך ורק בעצמה היא צריכה לנצח במחזור הבא את בוקה ג'וניורס, לא פחות ולא יותר, בבומבונרה של הצהובים-כחולים. 85 דקות של לחץ וחרדה עברו על הקבוצה עד אשר ויקטור לופז כבש את שער הניצחון בבית והביא שלוש נקודות כה קריטיות מחזור אחד לסיום הליגה.

ההגנה המצוינת של בנפילד, שספגה תשעה שערים בלבד בליגה ב-18 משחקיה, צריכה להגן על השער נגד בוקה. אם היא לא תספוג היא לא תאבד את האליפות כי אם היא, שמוליכה בשתי נקודות על ניואל'ס, תסיים בתיקו, וניואל'ס תנצח הרי שלשתי הקבוצות יהיה מספר נקודות זהה, והן ילכו למשחק אחד מכריע על האליפות.

חימנסיה לה פלאטה - ניואל'ס אולד בויס 2:0

הקבוצה של רוברטו סנסיני הגיעה למשחק החוץ בלה פלאטה בידיעה שתיקו או הפסד שלה, בתוספת ניצחון של בנפילד, וסיפור האליפות סגור, אלא שהיא הצליחה להוריד את מפלס הלחץ כבר אחרי רבע שעה כאשר מאורו פורמיקה הבקיע את הראשון. בדקה ה-33 חואקין בוגוסיאן כבש את השער ה-11 שלו בליגה. ניואל'ס תארח ברוסאריו במחזור האחרון של הליגה את סן לורנצו. ניואל'ס חייבת לנצח כי כל תוצאה אחרת תשלול ממנה סיכוי לתואר. אם בנפילד תסיים בתיקו, שתי הקבוצות תיפגשנה למשחק מכריע.

* הערוצים ספורט1 וספורט2 רכשו את זכויות השידור של הליגה הארגנטינאית, ובנוסף את משחק האליפות של סיום העונה הנוכחית, שישודר ביום בראשון הקרוב בין בוקה ג'וניורס לבנפילד. בחודש פברואר 2010 ישדרו הערוצים את ליגת הקלאוסורה הארגנטינאית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

קולו קולו עושה זאת שוב

קולו קולו זכתה באליפות צ'ילה לאחר שגברה הלילה על אוניברסידאד קתוליקה. קולו קולו ניצחה 2:4 במשחק השני של גמר הקלאוסורה, לאחר 2:2 במשחק הראשון. האלופה נקלעה לפיגור אחרי 25 שניות בלבד, אבל הצליחה לצאת ממנו בדרך לזכייה.

קולו קולו, אחת הקבוצות האהודות והמעוטרות ביותר במדינה והצ'ילאנית היחידה שהצליחה אי פעם לזכות בגביע הליברטדורס (1991), מתחה את השיא שלה כשזכתה בתואר ה-29 במספר שלה במדינה. לאוניברסידאד צ'ילה רק 13, קתוליקה עם תשע אליפויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully