וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליצ'יק מתחיל לאבד את הסבלנות

9.12.2009 / 23:21

מאמן ניו אינגלנד סילק הביתה ארבעה שחקנים, בהם רנדי מוס, לאחר שאיחרו לאימון. קלמנס יפתח בג'טס במקום סאנצ'ז

זמנים לא טובים עוברים בפוקסבורו. ביום ראשון ספגה ניו אינגלנד פטריוטס הפסד שני ברציפות לראשונה מאז 2006, והיום (רביעי) החליט מאמן הקבוצה ביל בליצ'יק לטלטל קצת את המערכת, ושלח הביתה ארבעה שחקנים, בהם רנדי מוס, שאיחרו לאסיפת הבוקר. שלושת השחקנים האחרים הם הקיצוני הגנתי דרק ברג'ס והליינבקרים אדליוס תומאס וגארי גאייטון. בליצ'יק לא התחשב בתנאי מזג האוויר הגרועים, וכשהארבעה לא הגיעו כמתוכנן ב-8 בבוקר, נאלצו לעשות פניית פרסה. מי שהיה לו יום מלבב מעט יותר הוא טום בריידי, לו נולד ילד ראשון מרעייתו ג'יזל באנדשן ושני בסך הכל (אב לילד מחברתו הקודמת בריג'יט מוינהאן). בריידי, אגב, הגיע לאסיפה למרות לילה ללא שינה.

אבל לא רק בניו אינגלנד יש צרות, גם הג'טס, שחזרו בעקבות הפסדי הפטריוטס למירוץ הפלייאוף, העסקים יגעים. מארק סאנצ'ז, שנפצע בברכו במשחק הניצחון על בפאלו, לא יפתח ביום ראשון בטמפה ביי, ובמקומו יעלה קלן קלמנס. זה יהיה, אגב, שבוע שני ברציפות שבו ישחקו הבאקנירס מול קוורטרבק מחליף, לאחר שביום ראשון נכנעו למאט מור וקרוליינה.

מוקדם יותר היום דווח כי קלינטון פורטיס שוקל את עתידו ב-NFL, וכעת מתברר שגם בריאן ווסטברוק, הרץ האחורי מוכה הפציעות של פילדלפיה, חושב האם להמשיך כשחקן בליגה. "אני מודאג", אמר ווסטברוק בראיון למגיש ג'ו באק, "לאחרונה זעזועי מוח עלו לכותרות, ומהרגע שבו נפצעתי נגד וושינגטון אני לא מפסיק לחשוב על זה". ווסטברוק בן ה-30 החמיץ שלושה משחקים רצופים.

וטרל אואנס חתם על חוזה דוגמנות. לא קשור לכלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully