וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי פטיט נשאר בברונקס, הארדן יעבור לטקסס

9.12.2009 / 19:27

המגיש המנצח ביותר בפלייאוף חתם לעונה נוספת וימשיך ביאנקיז. הארדן, שמגיע מהקאבס, צפוי לחתום בריינג'רס

יום לאחר שצירפו את האאוטפילדר קרטיס גרנדרסון, ניו יורק יאנקיז ממשיכים לעצב את הסגל לעונה הקרובה, והשאירו בשורותיהם את המגיש המנצח ביותר בהיסטוריה של הפלייאוף, אנדי פטיט, שחתם לעונה אחת על חוזה של 11.75 מיליון דולר לעונה. זהו שדרוג של מיליון דולר בשכרו של השמאלי בן ה-37, שעם ארבעה ניצחונות בפלייאוף האחרון הגיע ל-18, המספר הגבוה ביותר בתולדות המייג'ור ליג.

עוד ביאנקיז, ג'וני דיימון, כרגע שחקן חופשי, הודיע כי אינו מוטרד מצירופו של גרנדרסון. "אני לא חושב שזה מוריד מהיכולת שלי לתרום", אמר דיימון, "אם הם יחליטו שאני מתאים להם, טוב, ואם הם יחליטו שאני לא מתאים, נמשיך הלאה".

עסקה מעניינת בטקסס, שעומדת לצרף את ריץ' הארדן עמוס הכישרון והפציעות. הארדן סיים את חוזהו בשיקגו קאבס, והריינג'רס ישבצו אותו ברוטציה במקום קווין מילווד הוותיק, שעבר לבולטימור תמורת המגיש המחליף כריס ריי. הארדן סיים את 2009 עם ERA של 4.09 ומאזן חצוי של ניצחונות והפסדים, 9:9.

מילווקי צירפה לשורותיה את המגיש רנדי וולף, שסייע ללוס אנג'לס דודג'רס להגיע ל-NLDS העונה. הברוורס ישלמו לוולף קרוב ל-30 מיליון דולר. פילדלפיה עדיין לא ויתרה על רוי האלאדיי ונמצאת בתור לעשות טרייד על האס של טורונטו, כשכזכור, הדד-ליין של האלאדיי לבלו ג'ייז הוא פתיחת אימוני האביב.

רכישה מסוג אחר היא של ערוץ ה-MLB, שצירף לשורותיו את בכיר פרשני הבייסבול בעשורים האחרונים, פיטר גאמונס, שמגיע מ-ESPN.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully