וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: נפילת טרוי

9.12.2009 / 14:47

טרוי פולמאלו הפצוע לא בטוח שיחזור לשחק העונה, הסטילרס ייאלצו להסתדר בלעדיו. קלינטון פורטיס שוקל לפרוש מפוטבול

לא קשה להבין את גודל האימפקט של טרוי פולמאלו, הסייפטי של פיטסבורג, על הגנת הסטילרס. פולמאלו פצוע לאורך רוב עונת 2009, ומאז שנפגע בברכו במשחק מול סינסינטי, הסטילרס (6:6) לא התגברו ולא מפסיקים להפסיד. ערב המשחק עם קליבלנד (11:1) ב-3:20 בלילה שבין חמישי לשישי, רמז פולמאלו כי ייתכן שלא יחזור לשחק עוד העונה. "בחנתי את כל האפשרויות לגבי החזרה", אמר, "בכנות, אני לא חושב שאדם אחד עושה הבדל כזה גדול בקבוצה". נו, טוב, אם הוא אומר. אגב, עד כמה שפיטסבורג גרועה לאחרונה, היא לא גרועה כמו קליבלנד ולכן התחזית שלנו היא ניצחון של הסטילרס במכלאה.

מי שיש לו בעיות לטווח ארוך אפילו יותר הוא קלינטון פורטיס, הרץ של וושינגטון רדסקינס. פורטיס הוצב ברשימת הרזרבה של הקבוצה וסיים את העונה, כשהוא שוקל את המשך דרכו ב-NFL. "הייתה לי קריירה מצוינת במשך שמונה שנים וזה הזמן להסתכל קדימה. מצד שני, אף אחד לא רוצה לפרוש בגלל פציעה". הרדסקינס לא עברו בשתיקה על ההחטאות של שון סוויזאם, שאחת מהן הייתה מהגורמים העיקריים להפסד לניו אורלינס, וחתכו את הבועט. סוויזאם היה גרוע גם מול דאלאס בשבוע שלפני כן, גרהאם גיינו, ששיחק במכללת פלורידה סטייט, יחליפו עד תום העונה.

צ'אד אוצ'וסינקו ממשיך להשריש כספים ל-NFL. הפעם נקנס התופס של סינסינטי בסכום של 30 אלף דולר משום שחבש כובע סומבררו לאחר הטאצ'דאון שרשם מול דטרויט ביום ראשון האחרון. אוצ'וסינקו התריע עוד לפני המשחק בטוויטר: "מה שאעשה היום אם אבקיע טאצ'דאון יגרום לי להיקנס, אבל זה שווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully