וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווצ’יצ’ביץ’ וגוטמן יחליטו להיפרד

לאחר שבדיקה שלישית אישרה שקשר הפועל תל אביב סובל מקריש דם בווריד, הוא צפוי להיפגש עם המאמן ולסכם על עזיבתו

יממה לאחר שביקשו גילי ורמוט, דגלאס דה סילבה, שי אבוטבול ואיתי שכטר לסלק את עומרי קנדה מהפועל תל אביב, מנסים היום (רביעי) בקבוצה לחזור לשקט שאפיין את הקבוצה בשבועות שלפני הנסיעה לסקוטלנד ולעימות בין קנדה לאבוטבול. בשלב הזה עדיין לא התקבלה החלטה בהנהלת האדומים אם לשחרר את קנדה, אך נראה שטובת הקבוצה עומדת לנגד עיניו של אלי גוטמן, שבימים הקרובים יחליט מה לעשות עם המגן כשהוא אינו מתכוון לתת את החלטתו בצורה מיידית.

בכל אופן, אצל האדומים קיימת נטייה לשחרר את קנדה בחודש ינואר, אפילו אם מדובר בהשאלה בלבד. בשלב הזה גוטמן מחפש מגן ימני זר, כאשר אם ימצא אחד כזה, הסיכויים שקנדה ישוחרר גבוהים מאוד. בכל מקרה, גם אם לא תהיה קבוצה שתהיה מוכנה לקלוט אותו, עדיין קיימים סיכויים גבוהים שהוא ישוחרר. בשלב הזה בני סכנין היא המועמדת היחידה לקלוט אותו לאחר שהפועל פתח תקוה ויתרה עליו. אצל האדומים יודעים שגם סוכניו, רונן וגלעד קצב, רוצים למצוא לו בית חדש, כשסכנין תנסה לצרפו במקום עלי עותמאן, שעבר למכבי חיפה.

נושא אחר שמעסיק לא פחות את ראשי הקבוצה הוא בדיקת האולטראסאונד שעבר היום נמניה ווצ'יצ'ביץ', שאישרה את החשש כי הקשר הסרבי סובל מקריש דם בווריד ברגלו, שיגרום לו להיעדר מהמגרשים בשלושת החודשים הקרובים.

בהמשך יישב הצוות המקצועי עם השחקן ויחליט לגבי עתידו. בקבוצה יודעים כי בתקופה האחרונה היו לקשר בעיות אישיות ולכן קיימת אפשרות די גדולה שהצדדים ייפרדו בהסכם משותף משום שהקשר ירצה לעבור את השיקום בארצו ולא בישראל בשל אותו בעיות אישיות.

בהפועל תל אביב קיימת אכזבה גדולה בשל היעדרותו של ווצ'יצ'ביץ', שלא יוכל להמשיך לשחק כמעט עד תום העונה. גוטמן עצמו יודע כי מדובר באחד הזרים האיכותיים שהוא הביא לארץ ולכן אצלו האכזבה היא כפולה, אך המאמן כבר החל להתעניין בקשרים זרים אחרים כחלק מההכנה שלו לכך שהסרבי לא ימשיך בקבוצה. גם אם יוחלט על עזיבתו ווצ'יצ'ביץ', לא מן הנמנע שהקשר יחזור בקיץ לשורות האדומים.

עדכון ראשון 13:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully