וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטיס גרנדרסון עובר ליאנקיז

8.12.2009 / 22:14

רכישה משמעותית ראשונה לאלופה, שתצרף לשורותיה את האאוטפילדר של דטרויט, בעסקה סיבובית עם אריזונה

גם כשמצב השחקנים החופשיים לא מדהים ואין שמות בקליבר של מארק טשיירה בחוץ, בניו יורק יאנקיז לא שוקטים על השמרים. הפסים יצרפו לשורותיהם את קרטיס גרנדרסון, האאוטפילדר של דטרויט, בעסקה סיבובית שכוללת גם את אריזונה. הדיאמונדבקס יקבלו את המגישים אדווין ג'קסון מדטרויט ואיאן קנדי מהיאנקיז, דטרויט תקבל את המגישים מקס שרצר מאריזונה ופיל קוק מהיאנקיז וגם את הפרוספקט אוסטין ג'קסון שיגיע מניו יורק.

משמעות הטרייד מבחינת ניו יורק היא שגרנדרסון יפתח במרכז האאוטפילד, מה שמרמז על סיום דרכו של ג'וני דיימון, שהפך לשחקן חופשי, במועדון. גם הידקי מאטסוי, ששיחק בעונה החולפת כחובט ייעודי, עשוי לחפש קבוצה חדשה בהיותו חופשי. מבחינת הטייגרס, הם מחפשים להוריד את סך התשלומים בקבוצה לאחר עונה קשה מבחינה פיננסית, כשכרגע התנור החם מדבר על מעבר של מיגל קבררה לבוסטון.

עסקאות נוספות בליגה: שיקגו וייט סוקס החתימה את שחקן הבסיס השלישי מארק טיהאן לשלוש שנים, על סכום של 14 מיליון דולר. המגיש בראד פני, אשתקד בבוסטון ובסן פרנסיסקו, חתם לעונה בסט. לואיס. התופס הוותיק איוואן רודריגז עובר לוושינגטון, בה חתם לשנתיים על חוזה של חמישה מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully