וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגורי: "לא מרגיש פחיתות כבוד לאמן בנצרת"

דור בלך ויצחק סולומון

8.12.2009 / 21:31

המאמן האנגלי הוצג כמאמן אחי והוסיף: "דחיתי הצעה מקבוצה אחרת בליגת העל". מחפוד שפוטר: "מאחל להם שיישארו בליגה"

בתום פגישה ארוכה בין מאמן מכבי אחי נצרת אלי מחפוד לראשי הקבוצה, החליטו הצדדים היום (שלישי) על פרידה משותפת והמאמן יקבל פיצוי כספי חלקי. "סיכמנו על הפסקת העבודה בצורה משותפת, בכדי שאולי זה יעזור לקבוצה", סיפר מחפוד לוואלה! ספורט. "יצאתי מהשיחה בצורה טובה. אף אחד לא האמין שנעלה ליגה. אני חושב שבלי פציעות המצב היה יותר טוב. אני ממשיך את דרכי הלאה בכדורגל. אני מאחל להם שישארו בליגה".

מחפוד הגיע הערב לאימון הקבוצה ונפרד משחקניו, כשמי שיחליפו הוא ג'ון גרגורי. האנגלי, שהציע עצמו לקבוצה, נפגש הבוקר עם אחמד חילו והגיע להבנות כספיות. לגרגורי הובטח תוספת בתקציב והחלפת חלק מהזרים. עם פתיחת חלון העברות בעוד שלושה שבועות יצטרפו לקבוצה בלם, חלוץ ושוער זרים, כשהשוער כמעט בוודאות יהיה ז'וסלן מאייבי מבית"ר ירושלים. יתכן כי גם דיוויד גומז יגיע יחד איתו ממחזיקת הגביע בהשאלה.

"לפני יומיים פנתה אלי קבוצה מליגת העל וביקשה שאאמן אותה. סירבתי בגלל מילת כבוד שנתתי לנצרת", גילה הערב גרגורי, במסיבת העיתונאים בה הוצג רשמית, "אני לא מרגיש פחיתות כבוד לאמן בנצרת. יש לי המון כבוד והערכה לנג'ואן גרייב, ששיחק אצלי באסטון וילה, ובאתי בגללו. אני שמח להיות פה, אני יודע שבאתי בזמן קשה, אולי התקופה הכי קשה בתולדות המועדון, לא רק בקטע המקצועי אלא גם הכלכלי, אבל עבורי ועבור המועדון זו התחלה חדשה, עם הנהלה חדשה, ואני מאוד אופטימי".

גרגורי הוסיף ואמר: "הספקתי ללמוד שיש לנו שחקנים צעירים, חסרי ניסיון, אני מקווה לתרום להם מהניסיון שלי. אני נרגש, זהו אתגר גדול עבורי, אעשה את הכל כדי שהקבוצה תישאר בליגה. אני קורא לאוהדים להגיע ולתת כתף בשעה קשה זו של המועדון".

הופעת הבכורה של ג'ון גרגורי כמאמן אחי נצרת תהיה בשבת, נגד בית"ר ירושלים והוא אמר: "אני מודע לרגישות של המשחק, למדתי על ההיסטוריה של בית"ר עם המגזר הערבי בישראל, אני מתעסק רק בכדורגל ומקווה שבעזרת השחקנים שלנו והקהל הנפלא נעשה תוצאה טובה".

עדכון ראשון: 13:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully