וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: בשבוע הקרוב יוחלט האם לנתח את עידן ורד

דור בלך

8.12.2009 / 13:29

באיכילוב המליצו על ניתוח בכתפו של הקשר שיביא להחלמתה המלאה, אך יגרום לו להיעדר לפחות חודשיים וחצי מהמגרשים

לאחר שנפגש אתמול בלילה (שני) עם ד"ר ערן ממן מבית החולים איכילוב, ושמע כי ניתוח היא האופציה הטובה ביותר לטיפול בכתפו, צריך להחליט עידן ורד מתי ואם בכלל לעבור את הניתוח. הבוקר התייעץ ורד עם הצוות הרפואי של בית"ר, אך גם אלה לא הגיעו להחלטה, וסיכמו כי יגיעו להחלטה משותפת עם השחקן בשבוע הקרוב.

ורד אמנם יכול לשחק עם הפציעה, אך היא מגבילה את תנועתו ומלווה בכאבים, כשהחשש הגדול הוא מהחמרה בדרגתה, שיכולה להביא להשבתתו לתקופה ארוכה. הניתוח יביא להחלמה מלאה של האיזור, אך תקופה ההחלמה ממנו אמורה להימשך כארבעה חודשים בהם לא יוכל לשחק ולהתאמן. חלוץ הפועל תל אביב, איתי שכטר, חווה פציעה דומה לפני כשנה וחצי, עבר את הניתוח בהמלצת ד"ר ממן והחלים תוך כחודשיים וחצי בלבד, כך שלא מן הנמנע כי גם ורד יחזור למגרשים בתוך תקופה דומה אם יבחר לעבור את הניתוח.

בית"ר והשחקן מתלבטים גם באשר למועד הניתוח, אם אכן יתקיים. מצד אחד, קביעתו בהקדם האפשרי תביא להחלמה בהקדם האפשרי ותמנע אפשרות של החמרת הפציעה, אך מצד שני כרגע ורד יכול להמשיך לשחק גם עם הפציעה וכל עוד לא תהיה החמרה במצבה ניתן יהיה לקבוע את הניתוח לקראת סיום העונה, כך שמרבית תקופת ההחלמה תהיה בפגרת הקיץ, כמו שעשו במכבי נתניה עם איתי שכטר בזמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully