וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברבנל שוחרר ממעצר בערבות של 2,000 שקל

8.12.2009 / 11:31

כדורגלן העבר, שנעצר בחשד לתקיפה, שוחרר ללא מעצר בית, המשטרה חוקרת. פרקליטיו: "הבקשה הייתה רק כי הוא מפורסם"

שחקן העבר אלי אברבנל שוחרר הבוקר (שלישי) מהארכת המעצר לאחר דיון בבית משפט השלום בתל אביב, זאת לאחר חשדות שעלו נגדו בנוגע לתקיפה. אברבנל נדרש להציג ערבות של 2,000 שקלים בתמורה לשחרור. עו"ד משה שרמן ודוד יפתח, שמייצגים את השחקן, מסרו בתגובה: "השחקן שוחרר בערבות מינימלית ללא מעצר בית. לא צריך להתרגש מכל מעצר. המשטרה מבקשת להאריך ימים, כנראה בגלל הפרסום. הטענות שלנו נמצאו מוצדקות. הוא נתפס בקרבת העסק שלו בזמן המעצר".

יחד עם זאת, משטרת ישראל עדיין חוקרת את החשדות נגד שחקן העבר. על כך אמרו פרקליטיו: "97 אחוז מהאנשים שנעצרים במדינת ישראל, לא מוגש נגדם כתב אישום".

כזכור, אברבנל נעצר בלילה שבין ראשון לשני ברחוב בן אליעזר ברמת גן על ידי ניידת סיור שעברה במקום, יחד עם עוד שני אנשים נוספים, בחשד לתקיפה. על פי דיווח המשטרה, אברבנל שהודיע על פרישה רק לפני מספר ימים, נעצר יחד עם חבריו שאחזו בסכין ואלה ממתכת ואחד מהם השליך את הסכין על הקרקע. בעקבות כך, מעצרו של השחקן הוארך בשלושה ימים לאחר דיון בעניינו בית משפט השלום בתל אביב, שקבע כי הוא חשוד בקשירת קשר לביצוע פשע והחזקת סכין. כזכור, אברבנל החליט לפרוש לאחר שלא התאמן במשך מספר שבועות בעקבות דלת בגיד האכילס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully