וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: גרין דיי

8.12.2009 / 7:55

ההגנה של גרין ביי סייעה לה לנצח את בולטימור 14:27, ולעשות צעד נוסף לפלייאוף, במשחק מכוער שכלל 23 עבירות

23 עבירות, 310 יארדים כוללים כנגזרת מהן. זה היה ההספק של גרין ביי (4:8) ושל בולטימור (6:6), הסכום השני בגובהו בהיסטוריה של ה-NFL. כשהכל נגמר ב"למבו פילד", התברר שהפאקרס סבלו מהעניין הזה קצת פחות. הם ניצחו 14:27, התקרבו למינסוטה (אם כי אין להם סיכוי מעשי לזכות בראשות ה-NFC צפון) ועשו צעד נוסף לפלייאוף. בכלל, מאז ההפסד בטמפה ביי גרין ביי לקחה את עצמה בידיים, ועם ארבעה ניצחונות רצופים מיצבה את עצמה בעמדה מאיימת.

ההגנה של הפאקרס מנעה מג'ו פלאקו והרייבנס לשים נקודות על הלוח במחצית הראשונה, שהסתיימה ב-0:17. ג'ו פלאקו האומלל, אולי במשחקו הגרוע ביותר העונה, השלים רק 15 מ-37 ניסיונות המסירה שלו, זרק לטאצ'דאון, נחטף שלוש פעמים ואיבד כדור בפאמבל פעם אחת. מהצד השני, ארון רוג'רס נחטף גם הוא פעמיים, אבל מסר ל-263 יארד ושלושה טאצ'דאונים, שניים מהם לטייט אנד ג'רמייקל פינלי.

חדשות אחרות: מארק סאנצ'ז, הקוורטרבק של הג'טס, צפוי לשחק ביום ראשון, על פי המאמן רקס ריאן. סאנצ'ז נפצע, כזכור, בברכו במשחק הניצחון על בפאלו. גם דשון ג'קסון, התופס של פילדלפיה, אמר כי יהיה כשיר להתמודדות עם ניו יורק ג'איינטס. קולט מק'קוי, הקוורטרבק של מכללת טקסס, הוא המועמד המוביל לזכיה בתואר ההייזמן, כשקוורטרבק אחר, ג'ימי קלאוסן מנוטרדאם, הודיע שייצא לדראפט הקרוב. הפייטינג אייריש יאיצו את המו"מ עם בריאן קלי, מאמן מכללת סינסינטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully