וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגבו: "כשכולם נלחמים למען מטרה אחת היא מושגת"

דור בלך

7.12.2009 / 20:06

שוער נתניה ממשיך לצבור ביטחון ומבטיח שקבוצתו תמשיך ותשתפר: "יש כאן הרבה שחקנים צעירים שצריכים לקבל ביטחון"

לאחר התצוגה בשבת והניצחון על מכבי ת"א, זכה היום אריסטד זוגבו למתנה נוספת כשאישתו ההרה נחתה בישראל והצטרפה אליו לאחר שלא ראה אותה מספר שבועות. אישתו של השוער, הנמצאת בחודש השישי, תגור איתו, כשגם אמה צפויה להגיע ארצה בקרוב לקראת הלידה. "בסך הכל עשיתי את העבודה שלי כמו כל הקבוצה וזה כדי להשיג ניצחון חשוב מאוד", סיפר השוער על היכולת שהפגין מול חלוצי מכבי ת"א. "כל אחד מאיתנו נותן את עצמו למען הצלחת הקבוצה וכשכולם נלחמים למען מטרה אחת היא מושגת".

זוגבו, שהפך לאחד מהשחקנים החשובים בקבוצה המתאוששת של ראובן עטר, מסביר כי האווירה בקבוצה היא זו שעוזרת לו להציג יכולת גבוהה."אני מרגיש טוב מאוד במועדון ונוח לי, אני מסתדר עם הקבוצה ועם השחקנים ואוהב מאוד את האוהדים של הקבוצה. התוצאות שהשגנו יותר טובות בזמן האחרון. אנחנו עובדים קשה ומרגישים ביטחון ובכושר טוב". גם השוער המופנם, שממעט לדבר ולא נמצא בקשר אישי עם מרבית שחקני הקבוצה, מבין כי הבעיה הגדולה של הקבוצה היא חוסר הניסיון של חלק משחקניה. "יש בה הרבה מאוד שחקנים צעירים שצריכים לקבל ביטחון".

"רואים שהם אוהבים את המקצוע הם כשרונים, מחויבים ונותנים מעצמם למכבי נתניה", המשיך השוער. "בעוד שנתיים כשהם יצברו עוד ביטחון הם יהיו עוד יותר טובים. הם רוצים ללמוד וכשיהיה להם יותר ניסיון עוד שנה שנתיים הם יצברו יותר ניסיון".

בעוד כשבועיים ימריא זוגבו לאליפות אפריקה לאומות, כשנתניה תאלץ להסתדר בלעדיו בין שלושה לשישה משחקים. בקיץ ישחק עם נבחרתו, חוף השנהב, במונדיאל בבית המוות יחד עם ברזיל ופורטוגל, אך השוער לא מפחד מנחת רגלם של רונאלדו או קאקה. "אני פשוט שמח להגשים את החלום של כל כדורגלן - לשחק במונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully