וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרזי צפוי לצאת להשתלמות בבאיירן ויובנטוס

7.12.2009 / 12:34

שחר הודיע באופן רשמי על הכוונה לשלוח את הבלם להשתלמות סקאוטים. קטן יעבור בדיקת אולטרסאונד בגלל כאבים

קפטן מכבי חיפה יניב קטן אמור לעבור ביממה הקרובה בדיקת אולטרסאונד, זאת בעקבות תלונות על מתיחה חזקה במפשעה. בחיפה הוחלט כי אם השחקן ימשיך להתלונן על כאבים גם מחר, הוא יעבור את הבדיקה על מנת לבחון את הפציעה לעומק. קטן, כידוע, סובל גם מכאבי גב חזקים ולא יהיה בסגל למשחק מול בורדו.

מי שכן אמור לפתוח הוא הקשר ג'ון קולמה, שלא נמצא בכושר משחק מלא, אבל הוא צפוי לפתוח לצד בירם כיאל בקישור האחורי. גם אייל גולסה ומוחמד גדיר צפויים לפתוח בהרכב מול הצרפתים. ייתכן שלוי יפתח עם שני חלוצים, כולל שלומי ארבייטמן, במטרה לכבוש את השער הראשון בליגת האלופות.

הנשיא יעקב שחר הודיע הבוקר (שני) באופן רשמי כי אלון חרזי יפרוש לאחר המשחק מול בורדו ולאחר מכן ייצא להשתלמות סקאוטים בחו"ל. "מחר במשחק מול בורדו, ניפרד מאלון חרזי כשחקן פעיל", הודיע שחר. אלון שיחק 18 עונות בקבוצתנו בליגה הבכירה ובנבחרות ישראל, והיה שותף להצלחות רבות של מכבי חיפה והנבחרת. אלון, מהמהירים בכדורגל הישראלי, היה שחקן למופת הן ברמתו המקצועית, ביחסו למקצוע, לחבריו למקצוע, למאמנים, לשופטים ולקהל האוהדים. כל אלה הפכו את אלון לאהוד בקרב קהל אוהדי הכדורגל במדינה.

"אלון 'יתלה את נעליו' כשחקן מקצועי ויפנה מקום בסגל לשחקן צעיר נוסף, תוצרת מחלקת הנוער שלנו. אלון, כפי כולנו מכנים אותו 'חרזי', ימשיך להיות חלק בלתי נפרד מהמועדון שלנו. התפקיד המיועד לחרזי - מגלה כישרונות (סקאוט) הוא תפקיד חדש במערכת שלנו. בכוונתנו לפתח את התחום ולצורך זה ייצא חרזי בקרוב להשתלמות בנושא במספר מועדונים בחו"ל".

כפי שפורסם אתמול, חרזי ייצא להשתלמות סקאוטים באיטליה. במכבי חיפה מעדיפים לשלוח את חרזי להשתלמות במועדונים באיירן מינכן ויובנטוס, מולם התמודדו בליגת האלופות ויצרו קשרים. גורם בקבוצה אמר: "באיירן ויובנטוס נבדקות, נשלח את חרזי למועדונים הטובים ביותר".

לקראת המשחק מול בורדו אמר הנשיא: "כולי תקווה שאצטדיון רמת-גן יהיה מלא ביום ג' וכולנו נכבד את חרזי. בשם המועדון שלנו על כל נושאי התפקידים ואוהדינו הרבים אני מודה לשחקן הג'נטלמן אלון חרזי ומאחל לו הצלחה בתפקידו החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully