וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יברויאן להפועל פ"ת: "האופציה הראשונה שלכם"

בהמשך להתעניינות בחלוץ מכבי ת"א, יברויאן שוחח עם אנשי הפועל פ"ת. גורם: "זכות הראשונים עליו שלנו". אוזן רוצה להגיע

חלוץ מכבי תל אביב, איליה יבוריאן, שוחח אתמול (ראשון) עם אנשי הפועל פ"ת והבטיח להם שיחתום אך ורק בקבוצה שלהם אם ישוחרר ממכבי תל אביב, זאת ככל הנראה על רקע טענות אנשי סכנין לפיהם מתנהלים מגעים לצירופו של החלוץ. יברויאן הוא זה שיזם את השיחה והבהיר: "האופציה הראשונה שלכם, לא אלך לקבוצה אחרת". גורם בהפועל פתח תקוה אישר את הידיעה ואמר: "נכון שהוא שוחח איתנו, יש לנו זכות ראשונים על יברויאן".

בהתאם לפרסום אתמול, לפיו בהפועל פתח תקוה מעוניינים במגן אורי אוזן וכי הם מתכוונים לפנות למכבי תל אביב כדי לקבל אישור לנהל משא ומתן עם יברויאן, אתמול בערב נעשתה פניה רשמית לצהובים, שם השיבו כי החלוץ ישוחרר כנראה. גם אוזן, אגב, מעוניין להגיע לאורווה. באשר ליובל שפונגין ועומרי קנדה, הם בינתיים לא משוחררים מהקבוצות שלהם ולכן בפתח תקוה יחכו למועד סמוך לחלון ההעברות. אם אוזן יצטרף, שני המגנים ירדו מהפרק. בפתח תקוה הבהירו אתמול כי רשימת השחקנים שפורסמה אינה סופית.

כזכור, אתמול טענו בבני סכנין כי החלוץ נמצא בדרכו אליהם וכי המשא ומתן כבר החל. לטענתם גורמים בסכנין, העסקה הייתה אמורה להיסגר בימים הקרובים כשסכנין תוותר בתמורה על חוב של מכבי תל אביב למועדון. כזכור, מכבי תל אביב רכשה את יברואין מסכנין, אולם טרם שילמה לה את מלוא הסכום על החלוץ, ובעצם החזרתו לשורות הקבוצה מהצפון, סכנין תזכה את הצהובים מיתרת החוב. בסכנין אישרו כי הם מעוניינים בחלוץ.

יו"ר סכנין חסן אבו סלאח אמר היום: "שוחחנו עם השחקן בטלפון, ובתוך מספר ימים אנחנו אמורים לשבת עמו למשא ומתן. אם השחקן יראה נכונות לבוא לשחק בסכנין, אני מאמין שהוא יהיה חלק מהקבוצה, אם הדברים עם מכבי יסתדרו".

בתוך כך, פתח תקוה הובסה היום במשחק אימון 5:1 לעירוני רמת השרון. המאמן שביט אלימלך כעס על שחקניו ובקבוצה אמרו: "גם ההרכב השני לא צריך להפסיד בתוצאה כזאת לקבוצה מהלאומית. זה אומר שהספסל שלנו לא מספיק עמוק. יש לשביט עוד הרבה עבודה". אלנתן סלמי ואיימן אבו סלאח לא יהיו כשירים למשחק בשבת מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully