וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "לנצח בדקה כזו זה כל כך מתוק"

דור בלך

6.12.2009 / 22:23

מאמן אשדוד נהנה משער הניצחון של משה אוחיון מול אחי נצרת. שריקי: "הם באו להעביר זמן". מחפוד: "צריכים להשתפר"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי אחי נצרת כבר הריחה את התיקו הראשון שלה העונה כאשר החזיקה מעמד מול מ.ס. אשדוד, אלא שאז הגיע הקפטן המקומי, משה אוחיון, ועם נגיחה גדולה בתוך תוספת הזמן קבע 1:2 דרמטי לאשדוד שעלתה למקום החמישי. נצרת עלתה ליתרון בדקה ה-35 משער של יניב לוזון, אבל עידן שדה איזן אחרי שלוש דקות והמילה האחרונה, כאמור, הייתה של אוחיון. עבור הנצרתים זהו הפסד ליגה שישי ברציפות, והם עמוק במקום האחרון.

מחפוד: "אם אני הייתי הבעיה, הייתי לוקח אחריות והולך"

המאמן המנצח, יוסי מזרחי, נשם לרווחה בסיום: "לנצח בדקה הזו זה כל כך מתוק וטוב, למרות שהיינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה, בה שיחקנו טוב והגענו להרבה מאוד מצבים. בחצי השני לא היינו טובים, אבל בכדורגל מה שחשוב זה לנצח".

עידן שריקי לא אהב את סגנון המשחק של היריבה: "היה לנו הרבה מזל. אחי נצרת באו להסתגר והשיגו את המטרה שלהם. הם העבירו זמן, ראיתי שחקן שלהם הולך לכיוון הקרן בדקה ה-84 וחבל שזה ככה, אבל אנחנו יוצאים מרוצים עם שלוש נקודות חשובות מאוד להמשך הדרך. עכשיו יש לנו את מכבי תל אביב ושם זה יהיה משחק אחר.

אלי מחפוד הפסיד עם אחי נצרת בפעם השישית ברציפות, ומבין שמשהו צריך להשתנות: "להגיע דקה לסוף ולקבל גול זה מאוד מאכזב. שיחקנו מול קבוצה שנמצאת בכושר טוב ועם ביטחון ואנחנו באנו אחרי רצף הפסדים להוציא פה משהו. הגענו לשניים-שלושה מצבים, לא כבשנו וחבל. ספגנו את השיוויון בדקה קריטית ועבור קבוצה כמו שלנו זה לא טוב. צריך לראות איך משתפרים ומנצחים את המשחק הבא. המטרה שלנו היא להביא נקודות. אנחנו צריכים חיזוק ואני יודע שאם אני הייתי הבעיה, הייתי לוקח אחריות והולך. אבל יש לנו בעיות, כל החלק האחורי, כולל השוער, התחלף, ביקשתי להביא שוער שייתן תחרות לגיל אופק ועדיין לא הגיע אחד כזה. אני צריך לעשות את החושבים שלי ולראות מה עושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully