וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה וטוברוק פותחות דף חדש?

6.12.2009 / 22:34

החלוץ רפי דהן, שכרטיסו שייך לטוברוק, החל להתאמן במכבי נתניה לאחר ששוחרר מהפועל פ"ת. ומי תיווך? איזיקוביץ'

חלוץ הפועל פתח תקוה, רפי דהן, שכרטיס השחקן שלו שייך לבית"ר טוברוק, נמצא בדרכו ליריבה העירונית – מכבי נתניה. דהן הוצע למאמן ראובן עטר והיום (ראשון) אף הגיע לאימון מכבי נתניה, שאירחה את הפועל חדרה למשחק אימון (1:3 לנתניה). בנתניה סיפרו כי החלוץ ייבחן במשך מספר ימים ואז תתקבל החלטה לגביו.

הדבר המפתיע הוא מעורבותו של אריק איזיקוביץ', שנמצא במשך זמן רב בנתק עם הבעלים דניאל יאמר, בעסקה. דהן אמר: "לא קיבלתי דקות משחק בפתח תקוה וחיפשתי קבוצה שבה אוכל לבוא לידי ביטוי". השאלה העומדת מאחורי השידוך היא האם נרקמת כאן מערכת יחסים חדשה בין מכבי נתניה לאיזיקוביץ'. "יש התחממות ביחסים בין שני המועדונים", סיפר היום מקורב לאיזיקוביץ', "רפי דהן הוא אחד השחקנים המוכשרים והאהובים בטוברוק. נקווה שהמשא ומתן יסתדר על הצד הטוב ביותר".

בנושא אחר: במכבי נתניה המשיכו הבוקר את חגיגת הניצחון החמישי ברציפות על מכבי תל אביב, כשכמו בעונה שעברה, גם הפעם ניצחו היהלומים את הצהובים 0:1 במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל באצטדיון הקופסא, משער ניצחון של אחמד סבע. בנתניה מודעים לעובדה כי הם לא נראו אתמול טוב, אבל מעדיפים להסתכל על חצי הכוס המלאה מהניצחון שהעלה אותם למקום השמיני בטבלה. "הניצחון היה חשוב מאוד, גם אם הדרך הייתה קצת פחות טובה", אמר קשר הקבוצה שלו מנשה.

"יש משחקים שבהם אתה לא מביא את היכולת, אז חשוב להביא אופי, ואני שמח שעשינו את זה", המשיך מנשה. "אסור לשכוח שמכבי תל אביב זו קבוצה איכותית וחזקה, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו, ולנו יש הרבה על מה לשמוח, גם ניצחנו וגם אחמד סבע, שחשוב מאוד לקבוצה, חזר להבקיע. עכשיו אנחנו כבר עם הפנים קדימה וחושבים על המשחק הבא בסכנין, ואנחנו חייבים להמשיך לנצח.

"האופי שהוכחנו יכול להביא אותנו לאמצע הטבלה, להרחיק אותנו מהתחתית ולמנוע מאיתנו להיגרר למטה", בטוח הקשר המצטיין. "אני מאמין שברגע שנצבור מספיק נקודות נוכל גם לשחק כדורגל טוב יותר ולהראות שיש לנו שחקנים איכותיים ויצירתיים בקבוצה. כשלא נצטרך לחשוש מקרבות התחתית נוכל להביא את הכישרון שלנו לידי ביטוי ואני מקווה שזה יקרה כבר בקרוב".

עדכון ראשון: 6.12 13:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully