וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבמה וטקסס ישחקו בגמר המכללות בפוטבול

6.12.2009 / 8:51

הקרימזון טייד ניצחו את פלורידה 13:32, ועלו לגמר ה-BCS, שם יפגשו את הלונגהורנס, שניצחו את נברסקה בשניה האחרונה

לשושלת הזו יש סוף, וטים טיבו לא יזכה בתואר אליפות נוסף. הלילה נוצחו טיבו ופלורידה גייטורס 32:13 על ידי אלבמה, כדי לראות את הקרימזון טייד משייטים על חשבונם למשחק הגמר, נגד טקסס. עכשיו צריכים השחקנים של ניק סייבן לנצח משחק אחד, כדי לזכות בתואר לראשונה מאז 1992. טיבו והחברים ישחקו, כנראה, ב"שוגר בול", כשהאפשרות לזכות באליפות שנייה ברציפות ושלישית בארבע שנים נגוזה.

המשחק כולו היה בשליטת אלבמה, שלמרות הכתבת הקצב במגרש הסתפקה ביתרון 13:19 במחצית. הגנה טובה ומשחק מצוין של הרץ מארק אינגרם, עם 113 יארד ב-28 נשיאות ושלושה טאצ'דאונים, שלחו את הקרימזון טייד לפתוח את השמפניות. "עשינו מה שהיינו צריכים, אני גאה בשחקנים שלנו", אמר סייבן בסיום.

טקסס התאמצה יותר, ושער שדה של האנטר לורנס כשעל השעון לא נותר כבר זמן, העניק לה ניצחון 12:13 על נברסקה. הזמן כבר עבר, למעשה, לפני הבעיטה, אבל הילוך חוזר בווידאו הראה שיש עוד שניה על השעון, מה שהספיק ללורנס כדי להשחיל בעיטה מ-46 יארד. הלונגהורנס התגברו על משחק רק של קולט מק'קוי, שנחטף שלוש פעמים.

הברקאטס מסינסינטי התגברו על פיגור בן 21 נקודות כדי לנצח את פיטסבורג במשחק מטורף 44:45 ולזכות בפעם השניה ברציפות בביג איסט. USC שוב נחלה הפסד, הרביעי שלה העונה, 21:17 לאריזונה, והטרוג'אנס עומדים בפני הדחה מהדירוג, לראשונה לאחר 102 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully