וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרזי: "לכל דבר טוב יש סוף"

מגן מכבי חיפה ערך את הופעת הפרידה שלו מהליגה, בניצחון 0:1 על סכנין. לוי: "היינו חסרי מחץ". בלבול: "על טעויות משלמים"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי חיפה חזרה הערב (שבת) למסלול הניצחונות כאשר גברה 0:1 על בני סכנין הודות לשער של המחליף שלומי ארבייטמן בדקה ה-77. חיפה התקשתה מול המערך הטקטי של האורחים, בדיוק כפי שסבלה בהפסד הבכורה למכבי תל אביב ביום שני, אבל אספה את הנקודות בסופו של דבר והעניקה הופעת פרידה ראויה למגן הוותיק אלון חרזי. קפטן מכבי חיפה עלה לכר הדשא בדקה ה-80, זכה לתשואות רמות מהקהל בקרית אליעזר וראה את משפחתו הנרגשת מזילה דמעה. אחרי קריירה ארוכה ומפוארת אותה התחיל ב-1990, חרזי מסיים את דרכו בליגה ויערוך את משחקו האחרון בהחלט מול בורדו ביום שלישי בליגת האלופות, עם טקס פרידה של המועדון ובצורה בה צריך להיפרד מסמל.

חרזי: "לכל דבר טוב יש סוף"

איש השעה, אלון חרזי, היה כמובן נרגש מהמעמד. "זה מרגש לשחק פעם אחרונה בקרית אליעזר וקשה לי לדבר עכשיו. לכל דבר טוב יש סוף ואני מפנה את הבמה לאחרים. לא שיחקתי הרבה זמן בתפקיד קדמי ואני שמח שיצא לי קצת. אם לסיים קריירה, אז כמו שהתחלנו אותה".

חרזי התבקש לסכם, והשיב: "צריך תכנית שלמה כדי לסכם את הקריירה שלי. בקצרה, חוויה בלתי רגילה להתחיל ממועדון בליגה השלישית ולהיות סמל של מכבי חיפה. לפני 19 שנה לא חלמתי על זה, אבל עם השנים אתה מתחשל ולומד להיות מקצוען. מי שמחפף לא יכול להגיע לדברים האלה. לא הייתי הכי כישרוני אבל עם עבודה קשה הדברים מגיעים. שני הרגעים הכי מרגשים שלי בקריירה הם העלייה הראשונה לליגת האלופות והניצחון בפארק דה פראנס עם הנבחרת. אלה שני רגעים שאני לא אשכח כל חיי".

חרזי סיפר לגלי צה"ל שהוא כבר חושב על תפקידו החדש. "המטרה שלי היא להקים מחלקת סקאוטינג במכבי חיפה, להיות הסקאוט הראשי שיביא לחיפה את הזרים הבאים והכישרונות הבאים", מספר המגן, "אני מקווה למזער נזקים במועדון בנושא הזה, שעשה כמה טעויות בחלק הזה שנים האחרונות".

המאמן אלישע לוי התפנה גם הוא קודם כל לפרגן למגן: "אני חושב שאין יותר טוב ומתוק לגמור קריירה כמו שהוא גמר עם ניצחון במשחק ליגה אחרון. חרזי ספורטאי ענק, עוד מוקדם ויהיה לנו מספיק זמן לדבר עליו. הוא מאוד מוערך במועדון ובכלל"

על המשחק המאכזב של קבוצתו אמר לוי: "היום היינו פחות טובים, אבל בחצי השני שיחקנו יותר טוב. במשחקים כאלה עם צפיפות צריך יותר סבלנות. היינו חסרי מחץ, אבל צריך לדעת לנצח סוג כזה של משחקים. לאט נשפר את היכולת. יכול להיות שההפסד בשבוע שעבר הוריד את הביטחון וזה נורמלי. כמו שמאבדים ביטחון, הניצחון יחזיר את הביטחון".

כובש שער הניצחון, שלומי ארבייטמן, מצפה למשחק מול בורדו: "המשחק הזה היה מאוד חשוב עבורנו, אחרי ההפסד למכבי. ידענו שהולך להיות קשה מאוד ואני שמח שניצחנו ושמתי את הגול. כמובן שיותר כיף להתחיל בהרכב, אבל אני שמח שזה הולך. הגיע הזמן עכשיו שנוציא נקודות ראשונות בליגת האלופות ונסיים כמו שצריך".

ארבייטמן התייחס גם לפרשיתו של חרזי: "אני באופן אישי מתרגש עבורו. אני מאחל לעצמי להגיע לרמה שלו ולאליפויות והתארים שהוא לקח. הוא אחד השחקנים הכי טובים שהיו במועדון הזה. אני מאחל לו שביום שלישי יבקיע את הגול שהיום לא הצליח".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"שחקנים של סכנין הלכו על הרגליים"

במכבי חיפה העבירו ביקרות בסיום המשחק על צורת המשחק של בני סכנין. שחקנים בקבוצה אמרו: "היה משחק לא טוב שלנו, אבל בושה וחרפה איך שהם שיחקו. הם הסתגרו בהגנה כל הזמן ולא נתנו לשחק כדורגל. שחקנים שלהם הלכו על הרגליים, זו לא צורה לשחק כדורגל".

מי שנראה מאוכזב מאוד בחדר ההלבשה היה ליאור רפאלוב, ששוב הוחלף לפני סיום המשחק. בקבוצה מרוצים מהופעת הבכורה של טאלב טואטחה, והגדירו את הופעתו כסבירה. טואטחה עלה בהרכב משום שנראה כי פיטר מסיללה לא יהיה כשיר ל-90 דקות מול בורדו, ובמידה שזה אכן יקרה, עשוי טואטחה לקבל דקות.

בסיום המשחק הודה אלון חרזי לאוהדים שעודדו אותו לאור העובדה שזהו משחקו האחרון בליגה. בחיפה יערכו לו טקס פרידה במשחק הקרוב מול בורדו ביום שלישי, שאמור להיות משחקו האחרון בקריירה. הקשר גוסטבו בוקולי שלא נכלל בסגל אמור לחזור בעוד שבועיים למרגשים, והוא נמצא במעקב של הצוות הרפואי.

בלבול: "הגיע לנו יותר"

בסכנין כבר הרגישו איך הם וקחים נקודה ממכבי חיפה ורושמים הפתעה גדולה, עד שבא השער המכריע בדקה ה-77 והוציא להם את הרוח מהמפרשים. "אני חושב שהקשינו עליהם היום, הגענו בחצי הראשון ליותר הזדמנויות מהם", אמר המאמן מרקו בלבול.

"ברור שאני חושב שהגיע לנו יותר מהמשחק הזה", המשיך בלבול הריאלי, "אבל מול מכבי חיפה משלמים ביוקר על טעויות. לא היו לי תלונות על השיפוט, הוא היה יוצא מן הכלל טוב".

על אלון חרזי, שמסיים את דרכו כשחקן ועימו שיתף פעולה במדים הירוקים, אמר בלבול: "אלון, מעבר לזה ששיחקנו יחד ולקחנו אליפויות, הוא חבר טוב. אני פרשתי כבר בגיל 33, ולראות אותו רץ ככה באגף היה נפלא. באמת כל הכבוד, ואני מקווה שימשיך להצליח בכל דרך שיבחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully