וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'ורג'יה אחותי

6.12.2009 / 15:50

אטלנטה תערוך קבלת פנים למייקל ויק ופילדלפיה, במשחק מפתח לשתי הקבוצות. מינסוטה באריזונה, הג'איינטס בדאלאס

אם בתחילת העונה נדמה היה שהליגה עומדת להיסגר בשלב מוקדם, הרי שמבט על הטבלה מלמד שכמו בכל שנה, ממלכת אי הוודאות שולטת ב-NFL בפתחו של דצמבר. נכון שאינדיאנפוליס וניו אורלינס כבר מסתכלות על ינואר (ועל מאזן מושלם, לפני כן), אבל לגבי השאר - הכל אפשרי. הפסד של ניו אינגלנד במיאמי, למשל, יסבך קשות את ה-AFC מזרח, שלא לדבר על מה שיעשה ניצחון של הג'איינטס על דאלאס בבית המקביל ב-NFC.

הג'טס ניצחו וסגרו לנו הימור מוצלח, שמצטרף ל-8 מ-13 של השבוע שעבר ומסכם מאזן עונתי של 106 ניחושים נכונים מ-177 משחקים (59.9 אחוז). ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

ג'ף פישר עם קרי קולינס אחרי תבוסה של טנסי טייטאנס. AP
אחרי התבוסה של טנסי לפני חודש וחצי בפוקסבורו, מי היה מאמין שהיא תהיה היום בתמונת הפלייאוף?/AP

METV:

20:00: אינדיאנפוליס - טנסי

23:15: ניו יורק ג'איינטס - דאלאס

FOX:

20:00: אטלנטה - פילדלפיה

ESPN:

3:20, בין ראשון לשני: אריזונה - מינסוטה

3:30, בין שני לשלישי: גרין ביי - בולטימור

המשימה הבאה של וינס יאנג (שעה ראשית: 20:00)

אינדיאנפוליס (0:11) - טנסי (6:5)

הניצחון על אריזונה החזיר את הטייטאנס לתמונת הפלייאוף ב-AFC, בעוד הקולטס כבר בפנים וחושבים על עונה מושלמת. בשביל זה הם יצטרכו לעצור את כריס ג'ונסון, שייתן לפייטון מאנינג ולברט פארב פייט רציני במועמדות ל-MVP השנה. טנסי עם חמישה ניצחונות רצופים, כשבששת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות המאזן חצוי.

התחזית: אינדיאנפוליס


אטלנטה (5:6) - פילדלפיה (4:7)

משחק משמעותי מאוד לשתי הקבוצות, שבו ייפול הזרקור דווקא על שחקן מחליף. מייקל ויק חוזר לג'ורג'יה דום, ויהיה מעניין לבחון את תגובת הקהל כלפיו. בצד המקצועי יהיה לא פחות מעניין, כשכריס רדמן יקבל את המושכות באטלנטה במקום מאט ריאן הפצוע. האיגלס עברו בקושי את וושינגטון, ויצטרכו להסתדר בלי הנשק הגדול שלהם בהתקפה, התופס דשון ג'קסון, והרץ האחורי בריאן ווסטברוק, שממשיך לשבת בחוץ בשל זעזוע מוח.

התחזית: ניצחון לאיגלס


קרוליינה (7:4) - טמפה ביי (10:1)

לפנתרים יש עוד סיכוי תאורטי בלבד לפלייאוף, ולהצלתו הם זורקים למערכה את מאט מור, שיחליף בעמדת הקוורטרבק את ג'ייק דלהום הפצוע. כמו בהרבה משחקים לאחרונה, הבאקנירס שוב הגיעו לבאר ולא שתו ממנה, כשהפסידו בשניות האחרונות באטלנטה. הם ינסו לנצח בלי התופס הפצוע מייקל קלייטון.

התחזית: ניצחון לטמפה ביי


ג'קסונוויל (5:6) - יוסטון (6:5)

ניצחון של הטקסאנס ישבש לחלוטין את תמונת הבית, כששתי הקבוצות ינסו לחזור מההפסדים הכואבים של השבוע שעבר. הג'אגוארס ניצחו ביוסטון וינסו לעשות זאת שוב על הגב של הטקסאנים, שהפסדם לקולטס היה השלישי ברציפות. סטיב סלייטון בסימן שאלה ביוסטון, מגן הפינה ראשין מאת'יס לא ישחק בג'קסונוויל.

התחזית: ניצחון לג'קסונוויל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בריאן קושינג חוגג עם דמקו ריאנס ניצחון של יוסטון טקסאנס. Ed Reinke, AP
האם הטקסאנס יכולים לחזור לפוזה הזו?/AP, Ed Reinke

סינסינטי (3:8) - דטרויט (9:2)

הבנגאלס ממשיכים לא לשכנע בצד ההתקפי של הכדור, וקרסון פאלמר חייב להעביר הילוך לקראת הישורת האחרונה. הוא יקבל תגבור עם שובו של סדריק בנסון, ומעניין יהיה לראות את השילוב של האחרון עם לארי ג'ונסון במשחק הריצה. למת'יו סטאפורד היו עשרה ימים להרגיע את כאבי הכתף שלו, אבל ספק אם זה יעזור מול הטיגריסים העדיפים.

התחזית: ניצחון לבנגאלס


שיקגו (7:4) - סט. לואיס (10:1)

משחק לפרוטוקול בלבד, כשהברס איבדו עם ההפסד במינסוטה סיכוי מעשי לשחק בינואר. ג'יי קאטלר ינסה פשוט לא להיחטף, פעולה בה "הצטיין" לאחרונה, הראמס ינסו להתגבר על מצבת פצועים עניפה.

התחזית: ניצחון לשיקגו


קנזס סיטי (8:3) - דנבר (4:7)

אחרי הניצחון הנאה על הג'איינטס, מגיעים הברונקוס למשחק שמבחינתם יהיה מוקש. די אם נזכיר שלמרות היות קנזס סיטי קבוצה איומה בשנים האחרונות, חלקו שתי הקבוצות את עשרים המפגשים האחרונים ביניהן. ברנדון מרשל ימשיך לשתף פעולה עם קייל אורטון מול הסקנדרי העלוב של האינדיאנים, מאט קאסל ינסה להימנע מהמגע הכואב נטול הווזלין של אלוויס דומרוויל וההגנה הקדמית של דנבר.

התחזית: ניצחון ל... קנזס סיטי

אלוויס דומרוויל שחקן דנבר ברונקוס מפיל את בריידי קווין שחקן קליבלנד בראונס. Jack Dempsey, AP
קאסל, תיזהר, הגורל שלך עלול להיות דומה לזה של בריידי קווין/AP, Jack Dempsey

מיאמי (6:5) - ניו אינגלנד (4:7)

לאחר שהג'טס ניצחו שני משחקים בתוך ארבעה ימים, המפגש הזה עשוי לפתוח כליל את המאבק ב-AFC מזרח. הפטריוטס הועמדו במקום בהפסד בניו אורלינס, ולמעשה, למעט ניצחון ה"חוץ" על טמפה ביי בלונדון, הם טרם ניצחו השנה מחוץ לביתם. היונקים חטפו בראש בבפאלו בשבוע שעבר, וינסו להפעיל את ריקי וויליאמס כדי לחזור למאזן חצוי בבית.

התחזית: ניצחון לפטריוטס


פיטסבורג (5:6) - אוקלנד (8:3)

בן רות'לסברגר חוזר לסטילרס בדיוק בזמן, לאחר רצף של שלושה הפסדים שסיבך קשות את האלופה בתמונת הבית והפלייאוף. הריידרס, מבחינתם, ינסו להמשיך את הרצף הזה, אבל נראו רע מאוד בדאלאס ואין סיבה להאמין שייראו טוב יותר בהיינץ פילד. ברוס גראדקובסקי ימשיך לקבל אשראי באוקלנד, טרוי פולמאלו עדיין בחוץ בפיטסבורג.

התחזית: ניצחון לסטילרס


וושינגטון (8:3) - ניו אורלינס (0:11)

הדבר שצריכים שון פייטון, דרו בריס והסיינטס להיזהר ממנו יותר מכל, הוא הנגאובר אחרי התצוגה המושלמת מול ניו אינגלנד. הרדסקינס הם קבוצה רעה, אבל בבית תמיד מהווים יריב קשה, גם אם קלינטון פורטיס לא ישחק ואלברט היינסוורת' עדיין בסימן שאלה. התופס לאנס מור שוב לא יראה מגרש בניו אורלינס בגלל פציעה.

התחזית: דני לרדו, מוותיקי המדור, אומר שזה המשחק שבו יפלו הסיינטס. אנחנו זורמים - ניצחון לוושינגטון

אוהדת וושינגטון רדסקינס עם שלט תמיכה. AP
יאללה, לשם שינוי גם אנחנו מאמינים ברדסקינס/AP

זהירות, גנרל חורף (שעה ראשית: 23:05-23:15)

קליבלנד (10:1) - סן דייגו (3:8)

הצ'ארג'רס המשיכו לרוץ קדימה עם ניצחון שישי ברציפות בשבוע שעבר, ועכשיו הם אמורים לעבור את בריידי קווין והבראונס. למרבה השמחה מבחינת הקבוצה הקיצית של נורב טרנר, שלג לא צפוי במכלאת הכלבים, ובמשחק האוויר יש לפיליפ ריברס והחברים מסן דייגו יתרון ברור. שון מרימן ייעדר, כנראה, מהצ'ארג'רס, ג'מאל לואיס מקליבלנד.

התחזית: ניצחון לצ'ארג'רס


ניו יורק ג'איינטס (5:6) - דאלאס (3:8)

זה המשחק שעליו תלויה ועומדת העונה של הג'איינטס. הענקים עדיין לא הסתגלו לעזיבתו של סטיב ספאגנולו, וההגנה שלהם לא מצליחה לבצע מהלכים גדולים. היא תצטרך, כשמולה יעמוד אחד התופסים החמים בליגה, אם לא החם שבהם, מיילס אוסטין. כרגיל, ניו יורק סובלת מפציעות רבות, בהן אחת של הרץ אחמד בראדשו. טוני רומו פצוע בגב אבל יפתח בדאלאס.

התחזית: איליי ייקח אחריות. ניצחון לג'איינטס


סיאטל (7:4) - סן פרנסיסקו (6:5)

ההפסד של אריזונה בנשוויל בשבוע שעבר החזיר את הפורטי ניינרס לתמונת המאבק, אבל למרות הניצחון הנאה על ג'קסונוויל, מייק סינגלטרי יודע שצריך עקביות ביכולת, מה שלא ממש קורה בקבוצה שלו. פטריק וויליס והניינרס יצטרכו לעצור את ג'סטין פורסט, הרץ האחורי שמגלה יכולת מצוינת לאחרונה בסיאטל.

התחזית: יאללה, הלכנו על הסיהוקס

איליי מאנינג שחקן ניו יורק ג'איינטס. Darron Cummings, AP
זה הזמן לקחת פיקוד. מאנינג/AP, Darron Cummings

מלחמת הקשישים

אריזונה (4:7) - מינסוטה (1:10) - 3:20, בין ראשון לשני

משחק אדיר בפיניקס, שיפגיש את שני הקוורטרבקים הוותיקים בליגה בעונה מצוינת, וזה תלוי מאוד בשאלה האם קורט וורנר יחזור לשחק. בשבוע שעבר כמעט הצעיד מאט ליינארט את הקרדינלס לניצחון על טנסי, אבל ברור שהציפורים האדומות הן קבוצה שונה עם וורנר ובלעדיו. ובצד השני, אין צורך להציג, הטריו פארב-רייס-פיטרסון, שעשה שמות בליגה ועשוי להתקרב בעוד צעד ענק להבטחת בית ה-NFC צפון.

התחזית: ניצחון לאריזונה


גרין ביי (4:7) - בולטימור (5:6) - 3:30, בין שני לשלישי

זה הזמן שבו הטונדרה בלמבו פילד מתחילה להראות סימנים של קיפאון, והמשחק הזה ישוחק עם טמפרטורת מינוס. מה זה אומר? שגרין ביי תרגיש מאוד ביתי בהתמודדות הזו, ושהרייבנס יצטרכו להיות הרבה יותר טובים משהיו עד כה העונה. ג'ו פלאקו וחבריו לא הרשימו בניצחון על פיטסבורג, ובכלל מאכזבים העונה. לשתי הקבוצות תהיה חשיבות עילאית לניצחון במשחק הזה.

התחזית: ניצחון לפאקרס

עדכון ראשון: 5.12.09, 14:00

סידני רייס שחקן מינסוטה וייקינגס. 551
האם אריזונה תוכל לעצור אותו? רייס/551

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully