וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 15: באיירן מינכן - מנשנגלדבאך 1:2

4.12.2009 / 23:23

הבווארים הזיעו לפני ששער של באדשטובר בדקה ה-75 נתן להם ניצחון שני ברציפות. צפו בתקציר באדיבות ספורט2

אימג'בנק GettyImages

התקציר באדיבות ספורט2

ניצחון ליגה שני ברציפות במשחק שפתח את המחזור ה-15 בבונדסליגה עם 1:2 ביתי קשה על בורוסיה מנשגלדבאך. שש הנקודות האחרונות של הבווארים, שהגיעו אחרי שלוש תוצאות תיקו מדאיגות שערערו את מעמדו של המאמן לואי ואן חאל, החזירו אותם עד למקום השלישי בטבלה, אך בהמשך המחזור יוכלו שאלקה והמבורג לחלוף על פניהם פעם נוספת.

האורחים ממרכז הטבלה הגיעו לאליאנץ ארנה ללא פחד מהיריבה המאיימת, ותקפו לא מעט בניסיון לנצל את הלחץ העצום בו נמצאת באיירן. למרות דקות טובות של גלדבאך השער הראשון במשחק היה של מריו גומז, שבבעיטה שטוחה וחזקה מקצה הרחבה נתן למקומיים יתרון בדקה ה-19 וחגג משחק ליגה שלישי ברציפות עם שער אחרי פתיחת עונה מאכזבת. אחרי עוד כמה ניסיונות שנבלמו אצל יורג בוט הגיע מבצע קבוצתי נאה של הירוקים שהסתיים עם שער של רואל ברוארס בדקה ה-28, שגרם לכמה אוהדים מקומיים לחזור לרוטינת הקללות לעברו של המאמן ההולנדי.

המצב ביציעים רק החריף כשואן חאל העלה מהספסל את אריאן רובן בדקה ה-60 דווקא במקומו של איביצ'ה אוליץ' המסוכן, ופציעתו של דניאל ואן בויטן שנחבל קשות בפניו ודידה החוצה לא הוסיפה לאווירה הכללית, אבל בדקה ה-75 סובב הולגר באדשטובר הצעיר כדור חופשי אלכסוני הישר לרשת של גלאדבך ונתן לבאיירן את מלוא שלוש הנקודות, והרבה שקט הכרחי לקראת הקרב הישיר מול יובנטוס ביום שלישי על המקום בשמינית גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully