וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "יש לנו קבוצה עם אופי"

איתן נוח

4.12.2009 / 16:54

מכבי ת"א נחתה לאחר הניצחון בלובליאנה, עוזר המאמן מרוצה, ומנגד "לא מבין את הביקורת על איידסון". פרקינס קיבל ביטחון

שחקני מכבי תל אביב נחתו היום (שישי) אחרי הניצחון הגדול אמש 65:82 על לובליאנה במסגרת המחזור השישי של היורוליג. עתה תתפנה הקבוצה להתכונן לקראת משחק הליגה מול הפועל חולון ביום ראשון וחשוב מכך, לקראת המשחק על המקום בבית ג' ביורוליג, נגד קאחה ויטוריה, משחק שיערך ביום חמישי הבא ביד אליהו.

"סך הכול אנחנו במצב טוב בבית ואני מקווה שנמשיך ככה", אמר עם ההגעה עוזר המאמן, שרון דרוקר. "זה היה משחק קשה כפי שציפינו. במחצית דיברנו עם השחקנים ואמרנו להם שלא יחשבו שילטפו אותם במחצית השנייה. אני חושב שזה סימן טוב שאנחנו תמיד מתעלים ברבע הרביעי, זה מראה על קבוצה עם אופי.

"יש לו שילוב טוב עם אנדרו וייז'נייבסקי ואנחנו מאוד מרוצים ממנו", אמר עוזר המאמן על דורון פרקינס. "הוא שחקן שעולה מצוין מהספסל ונותן פוש בכל העמדות". גם לצ'אק איידסון, שלא מפגין יכולת גבוהה בשבועות האחרונים התייחס דרוקר: "הוא שחקן קבוצתי שתורם הרבה. אי אפשר לצפות ממנו להצטיין בכל משחק. אני לא מבין את הביקורת עליו".

דורון פרקינס, שקלע אתמול 11 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים, אמר עם הנחיתה: "לובליאנה היא קבוצה ביתית טובה, אבל עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות בשביל לנצח. ידענו לנצל את הטעויות שלהם. שלטנו בריבאונדים וזה מה שנתן לנו את הניצחון".

על היכולת של עצמו הוסיף הגארד: "אני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה ולתרום את מה שיכולתי. אני שמח שהצלחתי להוריד את הלחץ מאלה שפתחו את המשחק". כמו כן, התייחס פרקינס למפגש בשבוע הבא מול הבאסקים: "אני בטוח שיהיה מדובר במשחק שונה מהמשחק הראשון איתם. זה נכון שהם קבוצה טובה, אבל אנחנו משחקים טוב בבית, ואני מקווה שנוכל לעצור אותם בשביל לשמור על המטרה שלנו - לסיים במקום הראשון בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully